• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Becoming a customer-centric, experience-led organization with Jehad Affoneh | Toast скачать в хорошем качестве

Becoming a customer-centric, experience-led organization with Jehad Affoneh | Toast 10 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Becoming a customer-centric, experience-led organization with Jehad Affoneh | Toast
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Becoming a customer-centric, experience-led organization with Jehad Affoneh | Toast в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Becoming a customer-centric, experience-led organization with Jehad Affoneh | Toast или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Becoming a customer-centric, experience-led organization with Jehad Affoneh | Toast в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Becoming a customer-centric, experience-led organization with Jehad Affoneh | Toast

In this episode of The Optimal Path, Jehad Affoneh joins host Ash Oliver to discuss what it means to be customer-centric at Toast, the difference between being design-led and experience-led, and the role of UX research in shaping customer-centric cultures and experiences. The conversation covers cultural shifts towards empathy and curiosity, mechanisms to foster a customer-centric culture, and how Toast integrates research into everyday operations. Discover how Toast encourages everyone across the company to consistently engage with customers and empowers them with easy-to-use methods to make these interactions more effective—ultimately driving better outcomes for customers, the business, and the team. About Jehad: Jehad is a design and product leader who's led design, product, and engineering teams most recently at VMware and Splunk. He is currently Chief Design Officer at Toast where he leads the product, customer, and end-to-end experience that empowers tens of thousands of restaurants to delight their guests, do what they love, and thrive. He lives with his wife and one year old son in Redwood City, California. Connect with Jehad: You can connect with Jehad on LinkedIn (  / jaffoneh  ) , Twitter (https://x.com/jaffoneh) , or check out his articles here (https://www.mynameisjehad.com/) . Resources: • Google’s HEART Framework for Measuring UX (https://www.interaction-design.org/li...) • Principles: Life and Work (  / principles  ) by Ray Dalio • Switch: How to Change Things When Change Is Hard (  / switch  ) by Chip Heath and Dan Heath Follow Maze on Social Media: • X: @mazedesignHQ • Instagram: @mazedesignHQ • LinkedIn:   / mazedesign   To get notified when new episodes come out, subscribe at maze.co/podcast (http://maze.co/podcast) . See you next time!

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5