• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

105kg, 500HP, 10,500RPM ‘Hayabusa’ V8 | Radical Sportscars RPE-V8 [TECH TALK] скачать в хорошем качестве

105kg, 500HP, 10,500RPM ‘Hayabusa’ V8 | Radical Sportscars RPE-V8 [TECH TALK] 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
105kg, 500HP, 10,500RPM ‘Hayabusa’ V8 | Radical Sportscars RPE-V8 [TECH TALK]
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 105kg, 500HP, 10,500RPM ‘Hayabusa’ V8 | Radical Sportscars RPE-V8 [TECH TALK] в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 105kg, 500HP, 10,500RPM ‘Hayabusa’ V8 | Radical Sportscars RPE-V8 [TECH TALK] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 105kg, 500HP, 10,500RPM ‘Hayabusa’ V8 | Radical Sportscars RPE-V8 [TECH TALK] в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



105kg, 500HP, 10,500RPM ‘Hayabusa’ V8 | Radical Sportscars RPE-V8 [TECH TALK]

Building a fast car? Get $400 OFF the VIP package with every current and FUTURE course included: https://hpcdmy.co/vipy03 50% OFF your first engine building course. Enrol now: https://hpcdmy.co/offery3 Ever wondered what it would take to build a 10,500RPM, 500HP V8 motorcycle-based engine? Wonder no more as the RPE RP-V8 is just that. ------------------------------------------------------ TIMESTAMPS: 0:00 - Why A Motorcycle V8 0:35 - Stock Hayabusa Power 0:53 - From Busa Four To V8 1:27 - What Stays Suzuki 1:46 - Designing The Crankcase 2:32 - 72 Degree V Angle 2:52 - Odd Fire Firing Order 3:32 - Harmonics And Crank Life 4:39 - Avoiding Harmonic Hot Spots 5:38 - Flat Plane Crank Pros 6:14 - Flat Plane Balance Trade Offs 6:48 - Rod And Piston Weight 6:56 - Why A Cast Crankcase 7:39 - 500 Engines In Service 7:52 - Integrated Dry Sump And Water Pump 8:22 - 2.7L Power And RPM 8:41 - 3.0L And 3.2L Options 9:05 - Rod Ratio And Spacer Plates 9:49 - Billet Barrels And Nikasil 10:26 - Big Pin vs Small Pin Cranks 11:05 - Race Warranty Hours 11:26 - Typical Rebuild Work 11:49 - Where To Find Radical ------------------------------------------------------ With options of 2.7, 3.0 and 3.2L variants and 400 to 500HP outputs, Radical Performance Engines have the bases covered when it comes to their Suzuki GSX-R Hayabusa based 72° V8 10,500rpm powerplants. With an interesting combination of both Formula 1 technology via an engine casting that includes a dry sump system and MotoGP technology via the Suzuki Hayabusa cylinder heads a lot of careful design and production considerations have gone into the engine and James Pinkerton from RPE was kind enough to share some of this with Andre during our recent Goodwood UK trip. James and Andre dive into some of the considerations that go into building a 72° V8 as opposed to the easier 90° setup including the reason for this choice, the firing order and how that can create some issues when it comes to engine harmonics. Potential issues from the harmonics are not something that was overlooked with both the small and big pin crank options having the worst of them occur either at points in the rev range generally only used in passing, or above the 10,500rpm limit. The pros and cons of the flat-plane crankshafts used are also covered and the reason for replacing stock Suzuki liners with a thicker billet option and why stroker cranks are easier to fit into this engine configuration than a conventional V8. Unsurprisingly these engines have been very successful not just in Radicals own chassis but also in many circuit racing and Hillclimb applications. The V8 uses as many off the shelf Hayabusa parts as possible in order to keep the maintenance and running costs down for Radical Sportscar racers and owners due to the fact that as good as these cars are to look at, they are 100% produced to be driven as fast as possible and not as sit ornaments. Radical stands behind this fact to the point that they offer a warranty with these engines. No need to explain how unique that is with such a unique track-focused engine. Want to learn how to tune EFI? Start here instantly, and for free: http://bit.ly/EngineTuningFree Website: https://www.hpacademy.com Contact: [email protected] Merch shop: http://bit.ly/MerchHPA #highperformanceacademy #learntotune #rpev8 #radicalv8 #radicalsportscars #busa #rpv8 #motogp #f1 #003

Comments
  • Это самые безумные двигатели на свете 1 год назад
    Это самые безумные двигатели на свете
    Опубликовано: 1 год назад
  • 740Kg TOYOTA Starlet V8 Hayabusa || 11.000Rpm F1 Sound & CRASH 5 месяцев назад
    740Kg TOYOTA Starlet V8 Hayabusa || 11.000Rpm F1 Sound & CRASH
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Сборка турбированного Hayabusa третьего поколения за 23 минуты! 1 год назад
    Сборка турбированного Hayabusa третьего поколения за 23 минуты!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Вот к чему приводят запчасти с WB и OZON… 23 часа назад
    Вот к чему приводят запчасти с WB и OZON…
    Опубликовано: 23 часа назад
  • A Genius 1.6-liter Hayabusa Engine 1 год назад
    A Genius 1.6-liter Hayabusa Engine
    Опубликовано: 1 год назад
  • TWIN HAYABUSA MINI против FERRARI 458 SPIDER 1 год назад
    TWIN HAYABUSA MINI против FERRARI 458 SPIDER
    Опубликовано: 1 год назад
  • So I built a new V12 for the Racecar... 2 года назад
    So I built a new V12 for the Racecar...
    Опубликовано: 2 года назад
  • 3UZ-FE V8 swap into an FRS using the stock 6-speed trans, Video Series! Part 1 engine removal 3 месяца назад
    3UZ-FE V8 swap into an FRS using the stock 6-speed trans, Video Series! Part 1 engine removal
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Великолепный двигатель V4 от Ducati — затмит суперкары! 3 недели назад
    Великолепный двигатель V4 от Ducati — затмит суперкары!
    Опубликовано: 3 недели назад
  • TOYOTA STARLET Double Hayabusa V8 || 10.500RPM Monster ONBOARD 1 год назад
    TOYOTA STARLET Double Hayabusa V8 || 10.500RPM Monster ONBOARD
    Опубликовано: 1 год назад
  • Double HAYABUSA V8 LOTUS ELISE || 11.000Rpm Insane SOUND 10 месяцев назад
    Double HAYABUSA V8 LOTUS ELISE || 11.000Rpm Insane SOUND
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • High Speed Superbikes Blast Past Cops With Ease 18 часов назад
    High Speed Superbikes Blast Past Cops With Ease
    Опубликовано: 18 часов назад
  • «MILKJUG» — самый страшный в мире умный автомобиль (Turbo Hayabusa Smartcar) 1 год назад
    «MILKJUG» — самый страшный в мире умный автомобиль (Turbo Hayabusa Smartcar)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Ford Mustang V8 v Hayabusa-powered Mini: DRAG RACE 3 года назад
    Ford Mustang V8 v Hayabusa-powered Mini: DRAG RACE
    Опубликовано: 3 года назад
  • This Brilliant Engine Makes 1000 HP Without Boost! 5 лет назад
    This Brilliant Engine Makes 1000 HP Without Boost!
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Внутри безумного 2,4-литрового V8 от Synergy Auto 3 года назад
    Внутри безумного 2,4-литрового V8 от Synergy Auto
    Опубликовано: 3 года назад
  • I PUT A SUPER BIKE ENGINE IN A PEUGEOT 106  + **FIRST DRIVE** 6 месяцев назад
    I PUT A SUPER BIKE ENGINE IN A PEUGEOT 106 + **FIRST DRIVE**
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • ПОЧЕМУ Honda превзошла MotoGP с этим НЕВОЗМОЖНЫМ двигателем! 3 месяца назад
    ПОЧЕМУ Honda превзошла MotoGP с этим НЕВОЗМОЖНЫМ двигателем!
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • BMW Valvetronic! Мотор без Дросселя! Как это работает! 11 дней назад
    BMW Valvetronic! Мотор без Дросселя! Как это работает!
    Опубликовано: 11 дней назад
  • Proline Racing's 5200HP Hemi V8 | Secrets Revealed [TECH TALK] 6 лет назад
    Proline Racing's 5200HP Hemi V8 | Secrets Revealed [TECH TALK]
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5