• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Viewers Like Ads, But Not Too Often: Xandr Research скачать в хорошем качестве

Viewers Like Ads, But Not Too Often: Xandr Research 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Viewers Like Ads, But Not Too Often: Xandr Research
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Viewers Like Ads, But Not Too Often: Xandr Research в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Viewers Like Ads, But Not Too Often: Xandr Research или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Viewers Like Ads, But Not Too Often: Xandr Research в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Viewers Like Ads, But Not Too Often: Xandr Research

ORLANDO -- Although the recent boom in subscription video-on-demand may suggest a customer base that is rapidly opting out of ad-supported media, consumers actually enjoy ads - but they don't want to see them too often. Those are findings from a new report commissioned by AT&T's ad-tech unit Xandr. Kantar surveyed 2,004 consumers from the "general population" for Xandr's 2019 Relevance Report. It found: 56% of consumers prefer to access content for free even if it means viewing ads. 70% have accepted ads as a part of their media viewing experience. 50% of consumers have a positive attitude towards advertising. 51% recognize the service that advertising provides and agree that it is good for consumers. However, it is not all good news. The survey also found: 63% think advertising makes media consumption less enjoyable. 3 in 5 will skip or block any ad they can. 43% of consumers want opt-out tracking options. 31% want to give feedback if an ad is not relevant to them. Most of all, repeat exposure to the same ad is emerging as a bugbear. Seventy-five percent of consumers feel advertising has become more frequent lately. "They're really tired of seeing the same ad over and over again and they also notice it even more when that ad could be considered obstructive or intrusive," says Jill Siegel, Xandr's assistant VP for Business Intelligence & Research, in this video interview with Beet.TV "Consumers don't dislike advertising. They actually do understand that it needs to exist. For one, it subsidises their cost of engaging with content that they want." This video is part of Beet.TV's coverage of the ANA Masters of Marketing Conference in Orlando, 2019.   The series is sponsored by iSpot.tv.  For more videos from the series, please visit this page.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5