• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Buying In: The Secret Dialogue between What We Buy and Who We Are скачать в хорошем качестве

Buying In: The Secret Dialogue between What We Buy and Who We Are 9 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Buying In: The Secret Dialogue between What We Buy and Who We Are
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Buying In: The Secret Dialogue between What We Buy and Who We Are в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Buying In: The Secret Dialogue between What We Buy and Who We Are или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Buying In: The Secret Dialogue between What We Buy and Who We Are в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Buying In: The Secret Dialogue between What We Buy and Who We Are

Brands are dead. Advertising no longer works. Weaned on TiVo, the Internet and other emerging technologies, the short-attention-span generation has become immune to marketing. Consumers are in control…or so we’re told. Yet as technology has created avenues for advertising everywhere and anywhere, people are embracing brands more than ever before and participating in marketing campaigns for their favorite brands in unprecedented ways. Increasingly, motivated consumers are pitching in to spread the gospel virally, whether by creating internet video ads for Converse All Stars or becoming word-of-mouth agents touting products to friends and family on behalf of huge corporations. In the process, they have begun to funnel cultural, political and community activities through connections with brands, and as buyers are adopting products not just as consumer choices, but as conscious expressions of their identities.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5