• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Escaping from Chuckya's Grasp скачать в хорошем качестве

Escaping from Chuckya's Grasp 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Escaping from Chuckya's Grasp
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Escaping from Chuckya's Grasp в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Escaping from Chuckya's Grasp или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Escaping from Chuckya's Grasp в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Escaping from Chuckya's Grasp

I explain how to escape from chuckya’s grasp. This is a feature that the programmers deliberately put into the game, but they didn’t actually explain anywhere. Consequently, this feature isn’t very well known, and so I figured I’d make a video explaining it in detail. Here’s a summary: Chuckya has a counter that starts at 0 when he grabs Mario. Once chuckya starts rotating, we can increase this counter using certain controller inputs. If we manage to increase this counter to 11 before chuckya starts the throw, then we break free. There are two controller inputs that increment the counter, which are (1) pressing A, and (2) moving the control stick from the center (magnitude less than 30) to the outside (magnitude greater than 40). Also, this same feature is available when being grabbed by King Bob-omb. Thanks to Peter Fedak for looking into the code and explaining to me exactly how this escape feature works. Additional Notes (1) I said that chuckya can rotate anywhere from 12 to 41 frames. This is how long chuckya will naturally rotate, but in practice he can rotate slightly more than this. Specifically, if chuckya's next to a wall or out of bounds and his natural rotation would have ended with him facing it, then he’ll deliberately keep rotating until he’s no longer facing it. (2) I said that using solely the A button takes 21 frames to break free from chuckya’s grasp. However, we can actually use pause buffering in combination with the A button to escape in 11 in-game frames, which would be 41 total frames. Therefore, it actually would always be possible to escape from chuckya’s grasp using the A button with pause buffering. Note that we can’t use pause buffering to do this with the control stick method, since the corresponding boolean variable doesn’t update during pauses.

Comments
  • Coin Falling Through the Floor 7 лет назад
    Coin Falling Through the Floor
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Coinless, Capless, & Cannonless Challenges 4 года назад
    Coinless, Capless, & Cannonless Challenges
    Опубликовано: 4 года назад
  • Больше ничем не примечательных и странных мест в Mario 64 2 года назад
    Больше ничем не примечательных и странных мест в Mario 64
    Опубликовано: 2 года назад
  • Would Analog Controls Fix Super Mario 64 DS? 3 года назад
    Would Analog Controls Fix Super Mario 64 DS?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Ok, but what if Waluigi actually WAS in Super Mario 64 DS? 1 год назад
    Ok, but what if Waluigi actually WAS in Super Mario 64 DS?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Collecting a Star during the Demo Idea 9 лет назад
    Collecting a Star during the Demo Idea
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Mario’s Weird and Obscure Enemies 2 года назад
    Mario’s Weird and Obscure Enemies
    Опубликовано: 2 года назад
  • Blinking 9 лет назад
    Blinking
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Pause Buffering 9 лет назад
    Pause Buffering
    Опубликовано: 9 лет назад
  • The Horror of 7 лет назад
    The Horror of "Water Levels"
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Unused ABC Strats #2 7 лет назад
    Unused ABC Strats #2
    Опубликовано: 7 лет назад
  • B3313 v1.0 (Official) - The Ending Route 1 год назад
    B3313 v1.0 (Official) - The Ending Route
    Опубликовано: 1 год назад
  • Seeing the Unseen 5 лет назад
    Seeing the Unseen
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Coin Counter Frame Cost/Leniency 7 лет назад
    Coin Counter Frame Cost/Leniency
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Evolution of Metal Mario (1996-2024) 1 год назад
    Evolution of Metal Mario (1996-2024)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Instant Release 9 лет назад
    Instant Release
    Опубликовано: 9 лет назад
  • HP 9 лет назад
    HP
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Miscellaneous Observations 7 лет назад
    Miscellaneous Observations
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Flood v2.0 Gameplay Footage 2 года назад
    Flood v2.0 Gameplay Footage
    Опубликовано: 2 года назад
  • Speedrunning ALL Super Mario 64's Achievements 1 год назад
    Speedrunning ALL Super Mario 64's Achievements
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5