• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Comair Flight 3272 Crash Animation скачать в хорошем качестве

Comair Flight 3272 Crash Animation 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Comair Flight 3272 Crash Animation
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Comair Flight 3272 Crash Animation в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Comair Flight 3272 Crash Animation или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Comair Flight 3272 Crash Animation в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Comair Flight 3272 Crash Animation

Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/aircrashdai... Accident Description: https://www.instagram.com/p/CnMN1dyP2... 𝗖𝗼𝗺𝗮𝗶𝗿 𝗙𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝟯𝟮𝟳𝟮 was a scheduled domestic passenger flight from Cincinnati to Detroit. The flight was being operated by an Embraer EMB-120 Brasilia (Reg. N265CA) on 𝗝𝗮𝗻𝘂𝗮𝗿𝘆 𝟵, 𝟭𝟵𝟵𝟳. The plane departed Cincinnati at 14:53. Thirty-eight seconds before impact the plane was flying at 4,000 feet with a speed of 164 knots, flaps and gear retracted and engines at flight idle. After making a turn to a 090° heading, the Brasilia then started a slight roll to the left. When the angle was about 20° left wing down, the crew tried to counteract the roll (t-33 sec). The bank angle increased through 30° at t-29 sec, followed by an increase in engine power when the crew tried to stop the pitch from decreasing at t-26 sec. At t-17 sec airspeed had dropped to 145 knots when a rapid roll from 40° to 146° left bank was experienced. At t-10 sec the pitch decreased from 3° nose-up to 50° nose-down. The plane descended out of control, experiencing some steep roll and pitch oscillations and crashed nose down into a snowy field 18 miles short of the Detroit Metropolitan Airport runway 03. There were indications that the pilots had tried to activate the engine-fire extinguishing system, though no traces of fire on the no. 2 engine have been found by the NTSB. 𝗣𝗿𝗼𝗯𝗮𝗯𝗹𝗲 𝗖𝗮𝘂𝘀𝗲: "The FAA's failure to establish adequate aircraft certification standards for flight in icing conditions, the FAA's failure to ensure that an FAA/CTA-approved procedure for the accident airplane's deice system operation was implemented by U.S.-based air carriers, and the FAA's failure to require the establishment of adequate minimum airspeeds for icing conditions, which led to the loss of control when the airplane accumulated a thin, rough accretion of ice on its lifting surfaces. Contributing to the accident were the flight crew's decision to operate in icing conditions near the lower margin of the operating airspeed envelope (with flaps retracted), and Comair's failure to establish and adequately disseminate unambiguous minimum airspeed values for flap configurations and for flight in icing conditions."

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5