У нас вы можете посмотреть бесплатно History of the Kawasaki KX60 1983-2002 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The History of the Kawasaki KX 60 from 1983 to 2002. SUBSCRIBE for more infos annd tips about KX60´s KX80´s KX100´s ;) Flaws: cylinder ports vary, crankcase plugs leak, forks too soft Fixes: adjust cylinder ports, epoxy the plugs, install Terry fork kit Best Value Mods: Engine: cylinder porting, Boyesen dual-stage reeds Suspension: Terry fork kit and stiffer springs Engine: The only significant changes to this engine have been igniter boxes with different ignition curves. I recommend mods such as raising and widening the exhaust ports and grinding by-pass ports in the intake sleeve of the cylinder. Those mods work well, and we have some updates that include raising the crankcase compression ratio. In the USA the latest rage is to overbore the cylinder 2mm, and plate it to fit a Wiseco Pro-Lite piston 648P8. That´s possible because the AMA rules allow cylinders to be overbored 2mm. It´s possible to fit a centrifugal clutch to a KX60, to help a rider make the transition from automatic to shifting on a larger bike. !!!KEEP ON BRAAAAPIN!!! DirtBikeDudeZ