• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

March 17, 2023 Steve Marschner "Simulations of optical scattering for material appearance modeling" скачать в хорошем качестве

March 17, 2023 Steve Marschner "Simulations of optical scattering for material appearance modeling" 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
March 17, 2023 Steve Marschner
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: March 17, 2023 Steve Marschner "Simulations of optical scattering for material appearance modeling" в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно March 17, 2023 Steve Marschner "Simulations of optical scattering for material appearance modeling" или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон March 17, 2023 Steve Marschner "Simulations of optical scattering for material appearance modeling" в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



March 17, 2023 Steve Marschner "Simulations of optical scattering for material appearance modeling"

Abstract: In computer graphics, modeling light scattering from objects is important for computing realistic images. Most scattering models for surfaces and fibers that are used in graphics are based on ray optics, with some surface reflection models based on approximate scalar diffraction models. I'll talk about some recent projects from my group that have applied more accurate full wave simulations to predict detailed scattering from fibers and surfaces in order to learn what is being missed by these simplified models. For fibers, we've found that diffraction is an important scattering mode that was neglected in previous models and that optical speckle produces color glints that contribute to highlight appearance. For surfaces, we find that for less rough surfaces, scalar diffraction theories match the exact simulations well, but for surfaces with high roughness and more organized structure, the full simulation is needed for accurate predictions. I'll also discuss how these results can inform better models for production rendering.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5