• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Think Like a Doctor: Chief Complaint, Differential Diagnosis, and Pathophysiology Explained скачать в хорошем качестве

How to Think Like a Doctor: Chief Complaint, Differential Diagnosis, and Pathophysiology Explained 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Think Like a Doctor: Chief Complaint, Differential Diagnosis, and Pathophysiology Explained
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Think Like a Doctor: Chief Complaint, Differential Diagnosis, and Pathophysiology Explained в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Think Like a Doctor: Chief Complaint, Differential Diagnosis, and Pathophysiology Explained или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Think Like a Doctor: Chief Complaint, Differential Diagnosis, and Pathophysiology Explained в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Think Like a Doctor: Chief Complaint, Differential Diagnosis, and Pathophysiology Explained

Purchase our textbook: Volume 1 → https://www.amazon.com/clinical-patho... Volume 2 → https://www.amazon.com/clinical-patho... I’m building a growing community of medical students learning how to think like doctors instead of just memorizing facts. Subscribe for weekly lessons in clinical reasoning, pathophysiology, and exam-ready logic for USMLE Step 1 & COMLEX Level 1. In this episode, I explain how every patient encounter begins with a chief complaint and develops into a differential diagnosis, grounded in a clear understanding of pathophysiology. Using edema as a case study, I’ll show you how Starling’s forces and systemic reasoning connect heart, liver, and kidney disease into one coherent clinical story. Follow me for more: Instagram →   / drphiliptisdall   Facebook →   / drphiliptisdall   TikTok →   / drphiliptisdall   Chapters: 00:00 – Learning medicine’s two core ideas 00:46 – The “shotgun” mistake in differentials 02:05 – Every clinical vignette tells a story 03:22 – Defining the chief complaint 06:00 – Presentation, pathophysiology & natural history 08:00 – Risk factors vs pathophysiology 10:35 – Example: Edema & Starling’s forces explained #ClinicalReasoning #Pathophysiology #MedicalEducation #USMLEStep1 #COMLEXLevel1 #DifferentialDiagnosis #DrPhilipTisdall #MedicalSchoolCompanion

Comments
  • Think Like a Doctor:  Presentation, Pathophysiology, and Natural History Explained 1 месяц назад
    Think Like a Doctor: Presentation, Pathophysiology, and Natural History Explained
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Я врач. Если бы мне пришлось начать всё сначала, вот как бы я учился. 2 недели назад
    Я врач. Если бы мне пришлось начать всё сначала, вот как бы я учился.
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 3D-тур по паховому каналу 8 лет назад
    3D-тур по паховому каналу
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Diagnostic Frameworks and Differential Diagnoses (Strong Diagnosis) 5 лет назад
    Diagnostic Frameworks and Differential Diagnoses (Strong Diagnosis)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Why Medical Education Fails to Teach Future Doctors How to Think | Dr.  Philip Unfiltered 13 дней назад
    Why Medical Education Fails to Teach Future Doctors How to Think | Dr. Philip Unfiltered
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Why Medical Students Struggle With Pathophysiology : The Problem of Incomplete Learning 6 дней назад
    Why Medical Students Struggle With Pathophysiology : The Problem of Incomplete Learning
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Медицинские стажёры: как учиться БЫСТРЕЕ, будучи занятым врачом 3 недели назад
    Медицинские стажёры: как учиться БЫСТРЕЕ, будучи занятым врачом
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Why Patient Centered Learning Leads to STEP 1 Success 3 месяца назад
    Why Patient Centered Learning Leads to STEP 1 Success
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Patient Presentations in Emergency Medicine 8 лет назад
    Patient Presentations in Emergency Medicine
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Week 32 - How to Learn Really Hard Subjects 13 лет назад
    Week 32 - How to Learn Really Hard Subjects
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Stop Memorizing  Start Seeing: Pathophysiology for Step 1 and COMLEX 2 месяца назад
    Stop Memorizing Start Seeing: Pathophysiology for Step 1 and COMLEX
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Побочные эффекты FOLFOX и советы по их преодолению 5 лет назад
    Побочные эффекты FOLFOX и советы по их преодолению
    Опубликовано: 5 лет назад
  • How to Pass USMLE STEP1 in 8 weeks 2 года назад
    How to Pass USMLE STEP1 in 8 weeks
    Опубликовано: 2 года назад
  • Algorithms & Tables: How I Actually Learn Medicine (Anemia, Jaundice, CHD Examples) 1 месяц назад
    Algorithms & Tables: How I Actually Learn Medicine (Anemia, Jaundice, CHD Examples)
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • The Pathophysiology of Failure: A Complete Guide to Chronic Progressive Disease 2 недели назад
    The Pathophysiology of Failure: A Complete Guide to Chronic Progressive Disease
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Prevalence Drives Diagnosis: Pathophysiology, Risk Factors & Time Frames Explained 2 месяца назад
    Prevalence Drives Diagnosis: Pathophysiology, Risk Factors & Time Frames Explained
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Medicine Isn’t Hard, It’s Long: How I Actually Remember It All 1 месяц назад
    Medicine Isn’t Hard, It’s Long: How I Actually Remember It All
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Я врач. Вот как учиться быстрее, не делая записей 2 месяца назад
    Я врач. Вот как учиться быстрее, не делая записей
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Step 1 Success Starts When You Embrace the Suck 3 месяца назад
    Step 1 Success Starts When You Embrace the Suck
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • How to Organize Med School Knowledge for USMLE Step 1 Success 3 месяца назад
    How to Organize Med School Knowledge for USMLE Step 1 Success
    Опубликовано: 3 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5