У нас вы можете посмотреть бесплатно Automating Customer Support & Communication with n8n. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, I walk you through a fully automated customer support and communication system built using n8n, Slack, and Airtable. This system allows you to: ✅ Receive and manage customer support requests in Slack ✅ Automatically log tickets and details into Airtable ✅ Keep your team updated in real-time ✅ Streamline client communication without manual follow-ups Whether you run a startup, agency, or SaaS business, this automation will save you hours every week, improve response times, and keep your support team organized. 🔧 Tools Used: n8n (Automation platform) Slack (Team communication) Airtable (Database & tracking) 📌 Perfect for businesses that want to scale support without scaling headcount.