• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Maximise engine hp and torque with this awesome WRC-style Dual Plenum Intake Manifold скачать в хорошем качестве

Maximise engine hp and torque with this awesome WRC-style Dual Plenum Intake Manifold 11 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Maximise engine hp and torque with this awesome WRC-style Dual Plenum Intake Manifold
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Maximise engine hp and torque with this awesome WRC-style Dual Plenum Intake Manifold в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Maximise engine hp and torque with this awesome WRC-style Dual Plenum Intake Manifold или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Maximise engine hp and torque with this awesome WRC-style Dual Plenum Intake Manifold в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Maximise engine hp and torque with this awesome WRC-style Dual Plenum Intake Manifold

MW Steel’s WRC-style DIY Dual Plenum Intake manifold maximises engine power and torque. Based on Swiss physicist Bernoulli’s Principle, the manifold’s carefully designed conical primary plenum ensures even air flow to all cylinders and enables to set the same optimal timing advances for all alike. This prevents unwanted engine stress factors like knocking, and maximises also engine reliability and lifetime. Made of 6082 grade aluminum alloy, this premium product has been tested in +1000 hp race engines under high pressures and temperatures. With close to 2000 units delivered, it has proven so reliable and well performing, that we were encouraged to come up with this affordable do-it-yourself DIY Dual Plenum intake manifold DPIM build kit. Build the DPIM from scratch with the build kit, leveraging our add-on performance components like runners, velocity cones and throttle body flanges - all available in our web shop https://www.mwsteel.eu/en/shop/ - or re-use the existing original aluminum intake manifold as a base for upgrade with this Dual Plenum manifold DPIM build kit. Detailed build and welding instructions are included in the delivery.

Comments
  • We Built a Crazy Intake Manifold and Tested It! 12 дней назад
    We Built a Crazy Intake Manifold and Tested It!
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Making a Dual Plenum Manifold (Part 2) 4 года назад
    Making a Dual Plenum Manifold (Part 2)
    Опубликовано: 4 года назад
  • Семьдесят восемь тонн брони из Англии и пушка пробивавшая Пантеру насквозь! 1 день назад
    Семьдесят восемь тонн брони из Англии и пушка пробивавшая Пантеру насквозь!
    Опубликовано: 1 день назад
  • GAME CHANGER! - Torque Delivery Decoded | Pro Tuners Open Secrets 1 год назад
    GAME CHANGER! - Torque Delivery Decoded | Pro Tuners Open Secrets
    Опубликовано: 1 год назад
  • Intake Manifold CFD Modeling for Power - Plenum and Inlet Radius Design 4 года назад
    Intake Manifold CFD Modeling for Power - Plenum and Inlet Radius Design
    Опубликовано: 4 года назад
  • Camshaft Mods for Boost vs NA (Expo 2024 - Episode 33) 1 год назад
    Camshaft Mods for Boost vs NA (Expo 2024 - Episode 33)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Building a Jet Engine Combuster Ant-Lag System! 4 года назад
    Building a Jet Engine Combuster Ant-Lag System!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • MW Steel's Dual Plenum Intake Manifold Build Kit Versatility 7 месяцев назад
    MW Steel's Dual Plenum Intake Manifold Build Kit Versatility
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Turning a fire extinguisher into a 500BHP inlet plenum 3 месяца назад
    Turning a fire extinguisher into a 500BHP inlet plenum
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Fabricating and Flow Testing Custom Intake Manifolds: BMW M50-M54 (Part 1) 2 года назад
    Fabricating and Flow Testing Custom Intake Manifolds: BMW M50-M54 (Part 1)
    Опубликовано: 2 года назад
  • 2JZ Intake Manifold Build: Lessons Learned the Hard Way 8 месяцев назад
    2JZ Intake Manifold Build: Lessons Learned the Hard Way
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Design and print an Inconel turbo manifold - Building a 13B Rotary BMW i8 : EP3 1 год назад
    Design and print an Inconel turbo manifold - Building a 13B Rotary BMW i8 : EP3
    Опубликовано: 1 год назад
  • When Bigger ISN'T Better: Plenums AKA Intake Manifolds 3 года назад
    When Bigger ISN'T Better: Plenums AKA Intake Manifolds
    Опубликовано: 3 года назад
  • Большое скрытое здоровье — от модов, препятствующих возврату 1 год назад
    Большое скрытое здоровье — от модов, препятствующих возврату
    Опубликовано: 1 год назад
  • How Porsche Perfected Intake Manifolds 7 лет назад
    How Porsche Perfected Intake Manifolds
    Опубликовано: 7 лет назад
  • CARBON FIBER INTAKE MANIFOLD Testing vs BILLET - WHO WINS? | Coyote Intake Manifold Shootout! 2 года назад
    CARBON FIBER INTAKE MANIFOLD Testing vs BILLET - WHO WINS? | Coyote Intake Manifold Shootout!
    Опубликовано: 2 года назад
  • По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем? 1 год назад
    По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем?
    Опубликовано: 1 год назад
  • How Scrapped Cars Get a Second Life – The Unseen Reassembly Process! 10 месяцев назад
    How Scrapped Cars Get a Second Life – The Unseen Reassembly Process!
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Сборка впускного коллектора турбонаддува | Путь к 300 л.с., часть 3 3 года назад
    Сборка впускного коллектора турбонаддува | Путь к 300 л.с., часть 3
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5