• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Customer Trust: Why It Matters and How to Measure It скачать в хорошем качестве

Customer Trust: Why It Matters and How to Measure It 9 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Customer Trust: Why It Matters and How to Measure It
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Customer Trust: Why It Matters and How to Measure It в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Customer Trust: Why It Matters and How to Measure It или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Customer Trust: Why It Matters and How to Measure It в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Customer Trust: Why It Matters and How to Measure It

This week on The Modern Customer Podcast, Megan Burns—a Fortune 500 advisor and keynote speaker with over 20 years of experience—joins me to share how she’s helped companies like Microsoft, Dow, Workday, FedEx, Akamai, DHL, Verizon, and AT&T build customer-centric cultures and deliver exceptional experiences at scale. Megan dives into the foundational role of trust in customer experience—and why it’s essential for building lasting relationships. She shares actionable strategies for simplifying complexity, breaking down silos, and fostering trust across organizations. Megan also explains how companies can tackle the operational challenges that come with growth and align their teams to better meet customer needs. From measuring trust through transparency and reliability to creating a culture that prioritizes connection, this conversation is packed with practical insights. 🎧 Tune in now to learn how to make trust the cornerstone of your customer experience strategy—and empower your teams to deliver it! BOOKMARKS: 00:00 Introduction 02:37 Customer Experience vs. Customer Trust 04:39 The Limits of Empathy 06:41 Breaking Through Silos: Aligning Processes to the Customer Journey 08:16 Consistently Good, Strategically Amazing 11:28 Creating a Customer-Centric Culture 14:39 What Companies Fear About Customer Feedback 17:33 Why Trust Drives Growth 19:15 Measuring Customer Trust 20:49 Data Overload and Decision-Making 22:00 Rapid Fire Questions with Megan Burns -- Blake Morgan was called “The Queen of CX” by Meta. She is a customer experience futurist and author of three books on customer experience. Her new book is called The 8 Laws of Customer-Focused Leadership: The New Rules for Building A Business Around Today’s Customer. For regular updates on customer experience, sign up for her weekly newsletter here. https://blakemorgan.substack.com/ Visit her website here: https://blakemichellemorgan.com/

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5