• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Interactive Pasts Conference 2: John Aycock and Hayden Kroepfl скачать в хорошем качестве

The Interactive Pasts Conference 2: John Aycock and Hayden Kroepfl 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Interactive Pasts Conference 2: John Aycock and Hayden Kroepfl
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Interactive Pasts Conference 2: John Aycock and Hayden Kroepfl в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Interactive Pasts Conference 2: John Aycock and Hayden Kroepfl или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Interactive Pasts Conference 2: John Aycock and Hayden Kroepfl в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Interactive Pasts Conference 2: John Aycock and Hayden Kroepfl

Video presentation for the Interactive Pasts Conference 2, October 8-10 2018, Center for Sound and Vision. John Aycock (University of Calgary) Hayden Kroepfl (University of Calgary) The Desolation of Vixens Desolation was a 1984 text-based shooter game that shipped with the short-lived Osborne Vixen, a portable computer. Very limited information is available regarding either the game or the platform, leaving us with little more than the digital artifact; despite that, we were able to reverse engineer Desolation’s data formats and reconstruct everything from ships to level data. We discovered that the game has data laid out in multiple ways, that the level data is very custom-tailored to the format of the extant levels, and the curious but inconsistent use of what we will loosely call “obfuscation” of data. We talk about how we were able to reverse engineer all this and the tools we built to assist, some of which will be of use more generally in the analysis of other games. Perhaps more interesting, however, is the evidence about the game’s development that we were able to learn from analyzing the code and data. The game data, for example, captures what appears to be evolutionary steps in Desolation’s design. Meanwhile, the code suggests that the game was not only possibly written on a different machine, but was written for a different CPU, and may even hint at the form of the game deliverables. Desolation provides a case study of what we might learn from digital artifacts about the human process of creating video games, even when the games were created 34 years ago – an eternity in computer time.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5