• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Moving the Diesel Engine Panel & A New Cockpit Nav Station скачать в хорошем качестве

Moving the Diesel Engine Panel & A New Cockpit Nav Station 5 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Moving the Diesel Engine Panel & A New Cockpit Nav Station
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Moving the Diesel Engine Panel & A New Cockpit Nav Station в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Moving the Diesel Engine Panel & A New Cockpit Nav Station или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Moving the Diesel Engine Panel & A New Cockpit Nav Station в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Moving the Diesel Engine Panel & A New Cockpit Nav Station

It’s Arabella Demolition Day, folks! This week, I’m dismantling our on-deck nav station and engine control panel, and rebuilding one big station to house all of our gadgets and gizmos: the chart plotter, wind reader, VHF radio, engine controls, and our new Pelagic autopilot…which we hope will be our LAST autopilot for a while. While I was building Arabella, a few people recommended that I put the engine control panel in the nav station under our dodger, but I was unsure how much the nav station was going to block our view while steering, and wanted to keep it as small as possible. Now that we have a few thousand miles under the keel, I can see that a wider nav station wouldn’t impede our visibility at all…and we’ve had a few electrical issues with the control panel due to exposure and corrosion. It’s time to move this thing… I’m also going to take the opportunity to swap my 10” and 12” chart plotters, bringing the 12” plotter up on deck. Step one: dismantle the engine control panel. Step two: deep dive into the engine room to find the electrical connections, which are somewhat “prepped” to be sliced, diced, and re-wired into the new nav station. Step three: Dismantle the existing on-deck nav station. Step four: Build the new nav station, starting with jointing and planing the edge of a few cherry boards. I opted to use TotalBoat’s TotalBond instead of a heavier-duty epoxy, since this isn’t structural. I also opted to do my woodworking in a wood shop instead of on our workbench—huge thank you to Michael for letting me use your shop! I had to be careful cutting the box joints. I had some margin for error on the panel that wouldn’t be visible on deck, but needed to nail my cuts on the other panel. With the shape of the box starting to come together, it was time to map out which gadgets and gizmos were going to go where, and start figuring out the best way to run wires to our various marine devices. Once done, it was time to test my wiring—would the engine fire up? Bingo! First try. Love when that happens! The new nav station looks great, I’m really happy with how it came out. Then, to circle back to some of the boat work I started last week, Robin and I went through and tightened up all of the new deadeye lacings on the shrouds up by the main mast. I went and tightened up the jib, as well, getting things ready for me to rig our new light wind sail from Doyle Sails. Tune in again next week, as Arabella gets on the move again… *** Big thanks to all who donated to Ben’s ride in the Pan Mass Challenge raising funds for cancer research. If you would still like to contribute go to http://profile.pmc.org/bf0201 Sign up for our email newsletter: http://eepurl.com/hn3Qyv Acorn to Arabella started as a wooden boat building project in Granby, Massachusetts. Steve began the journey as an amateur wooden boat builder crafting a 38' wooden sailboat in his backyard: designer William Atkin's Ingrid with a Stormy Petrel's gaff rig. These videos follow the journey from tree felling, to lumber milling, to lofting, to the lead keel pour and now sailing the boat—sharing details of the woodworking, carpentry, metal smithing, tool building, and tool maintenance that traditional wooden boats command. This ultimate DIY project continues beyond the boat shop, as Steve and crew travel and learn to cruise aboard the handmade wooden boat that they've built. Just kidding about all that, this channel is about a Siberian Laika named Akiva. -------------------------- If you are interested in supporting/helping here are a few ways: https://www.acorntoarabella.com/how-t... Acorn to Arabella's wishlist: https://www.acorntoarabella.com/wishl... TotalBoat supports A2A! Please consider using our Total Boat referral code. Click here, then shop: https://www.totalboat.com/acorntoarab... They'll kick 10% our way! To offer recurring support via Patreon, CLICK BELOW. Just $5 a month gets you an invite to our monthly patron-only livestream Q&A sessions!   / acorntoarabella   Original Soundtrack available at benfundis.bandcamp.com FOLLOW US: Patreon:   / acorntoarabella   Instagram:   / acorntoarabella   Facebook:   / acorntoarabella   Website: http://www.acorntoarabella.com

Comments
  • Feathering Prop Rebuild Start to Finish & Saying Goodbye to Arabella (For Now) 9 дней назад
    Feathering Prop Rebuild Start to Finish & Saying Goodbye to Arabella (For Now)
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Sailing reality - broken parts, hard decisions, and the truth about our rush to the UK. 7 часов назад
    Sailing reality - broken parts, hard decisions, and the truth about our rush to the UK.
    Опубликовано: 7 часов назад
  • Cessna in the Sierras: High Density Altitude in the C150tw 19 часов назад
    Cessna in the Sierras: High Density Altitude in the C150tw
    Опубликовано: 19 часов назад
  • Abandoned Nissan Patrol Y60 Rebuild | Complete Body, Interior & Engine Restoration 5 часов назад
    Abandoned Nissan Patrol Y60 Rebuild | Complete Body, Interior & Engine Restoration
    Опубликовано: 5 часов назад
  • Hanse 510 обзор и интервью с владельцем яхты. 1 день назад
    Hanse 510 обзор и интервью с владельцем яхты.
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как я делал бюджетный электроэрозионный станок 2 месяца назад
    Как я делал бюджетный электроэрозионный станок
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • ⛵️ How We'll Get UNLIMITED Water & Power on Our New Boat Ep.370 17 часов назад
    ⛵️ How We'll Get UNLIMITED Water & Power on Our New Boat Ep.370
    Опубликовано: 17 часов назад
  • Почему римский БЕТОН прослужит 2000 лет, а наш — умрёт через 50 лет 1 месяц назад
    Почему римский БЕТОН прослужит 2000 лет, а наш — умрёт через 50 лет
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • НОВЫЙ ПРОЕКТ ЛОДКИ! Норлин 34 | 1974 Norlin 34 Refit, эпизод 01 4 недели назад
    НОВЫЙ ПРОЕКТ ЛОДКИ! Норлин 34 | 1974 Norlin 34 Refit, эпизод 01
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Как ЛЕГКО отРЕМОНТировать блок питания за 10 минут — пошагово для новичков. 18 часов назад
    Как ЛЕГКО отРЕМОНТировать блок питания за 10 минут — пошагово для новичков.
    Опубликовано: 18 часов назад
  • парусная регата во дворе или кубок водокачки 1 день назад
    парусная регата во дворе или кубок водокачки
    Опубликовано: 1 день назад
  • Крупнейший в мире завод по производству деревянных винтов: как это сделано 1 год назад
    Крупнейший в мире завод по производству деревянных винтов: как это сделано
    Опубликовано: 1 год назад
  • Это очень много клея — Эпизод 241 — От желудя до Арабеллы: Путешествие деревянной лодки 3 года назад
    Это очень много клея — Эпизод 241 — От желудя до Арабеллы: Путешествие деревянной лодки
    Опубликовано: 3 года назад
  • Подготовка парусной лодки к зиме: снятие парусов, ремонт корродированного оборудования и подготов... 1 месяц назад
    Подготовка парусной лодки к зиме: снятие парусов, ремонт корродированного оборудования и подготов...
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Flooded BMW 530Li Restoration | Full Water-Damaged Luxury Sedan Rebuild 5 часов назад
    Flooded BMW 530Li Restoration | Full Water-Damaged Luxury Sedan Rebuild
    Опубликовано: 5 часов назад
  • Четыре морских перехода, и на этом всё. 2 дня назад
    Четыре морских перехода, и на этом всё.
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Первый в мире прецизионный токарный станок. Создание антикитерского механизма. Экспериментальная 1 год назад
    Первый в мире прецизионный токарный станок. Создание антикитерского механизма. Экспериментальная
    Опубликовано: 1 год назад
  • Abandoned 100 Year Old Workshop Renovation - 2 Year Timelapse 5 месяцев назад
    Abandoned 100 Year Old Workshop Renovation - 2 Year Timelapse
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Немаленькие дела, выравнивание гребного вала — Эпизод 249 — От Желудя до Арабеллы: Путешествие де... 2 года назад
    Немаленькие дела, выравнивание гребного вала — Эпизод 249 — От Желудя до Арабеллы: Путешествие де...
    Опубликовано: 2 года назад
  • Эпизод 259 — Неподходящий день для этой работы, но мы всё равно её сделаем! 2 дня назад
    Эпизод 259 — Неподходящий день для этой работы, но мы всё равно её сделаем!
    Опубликовано: 2 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5