• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Stock 6.0 Powerstroke Meets 900HP Beast скачать в хорошем качестве

Stock 6.0 Powerstroke Meets 900HP Beast 3 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Stock 6.0 Powerstroke Meets 900HP Beast
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Stock 6.0 Powerstroke Meets 900HP Beast в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Stock 6.0 Powerstroke Meets 900HP Beast или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Stock 6.0 Powerstroke Meets 900HP Beast в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Stock 6.0 Powerstroke Meets 900HP Beast

We lined up a bone stock six liter Powerstroke against a 900 horsepower tow rig and then mapped out the future of our newest build, Sherpa. In this episode, the team at Power Driven Diesel is diving into the world of six liter Fords with our brand new shop truck Sherpa and a monster of a build from our friend John Strada at Black Tie Race Fab. John’s six liter has proven itself with nearly one hundred thousand miles on his custom stainless turbo kit and still rips off seven second eighth mile passes while towing thousands of pounds. This video shows the contrast between a stock truck and a nearly thousand horsepower build while laying out the game plan to take Sherpa from bone stock to a powerhouse of its own. For the diesel performance community it is a perfect look at what is possible with the right upgrades, smart tuning, and real world durability. One of the coolest parts of this video is seeing John’s setup in detail. His truck runs an Aggressor 80 turbo with compounds, RCD injectors, O ringed aluminum heads, billet pushrods, and a stage two cam, all tied together with the kind of clean stainless fabrication that Black Tie Race Fab is known for. Despite pushing close to a thousand horsepower this truck has proven itself on the street and the track, racking up countless miles in brutal Colorado winters while still pulling trailers and daily driving. Watching it light up the RPM range on the street is something every diesel guy will appreciate. On the other side we have Sherpa, a 2006 six liter with under one hundred thousand miles that is basically untouched. Aside from a simple tune it is still stock down to the plastic intake tube. That makes it the perfect starting point for a true development build. In this video you will hear the vision for where Sherpa is headed, starting with fresh O ring heads, our new ported towing heads, and the compound turbo setup we have been developing over the past year and a half. The kit has been designed and tested for proper fitment on a virgin truck so we can ensure reliability and consistency when it is offered to customers. We also break down what those first upgrades will look like, including a new set of 62 and 66 turbos, custom exhaust, intake, and fueling to match. The plan is to transform Sherpa into a reliable hard working truck that can still deliver big power on the dyno and the track, much like John’s tow rig. It is not just about chasing numbers, it is about building a truck that enthusiasts can learn from and replicate, showing what it takes to make real power while keeping drivability and durability in check. If you are into diesel performance this video is loaded with the kind of details you will appreciate. From dyno numbers and injector sizing to turbocharger setups, towing performance, and real world cold weather reliability, it is a deep dive into what makes the six liter platform capable of far more than its reputation suggests. Whether you are a Cummins guy, a Ford loyalist, or just love seeing trucks make power, this is one you do not want to miss. Power Driven Diesel is dedicated to bringing real world diesel content, whether it is dyno testing, turbo upgrades, drag racing, or full on truck builds. Be sure to subscribe and follow along so you do not miss Sherpa’s journey from stock to powerhouse. Check out more of our content for the latest in diesel performance parts, tech, and builds that push the limits of what these trucks can do. Power Driven Diesel is a specialty performance shop engaged in the engineering and development of high-performance turbo diesel technologies. Contact Us: 435-962-9555 [email protected] https://powerdrivendiesel.com   / powerdrivendiesel     / powerdrivendiesel  

Comments
  • 6.0L Powerstroke DIED In This Guy's Driveway! 1 год назад
    6.0L Powerstroke DIED In This Guy's Driveway!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Основные проблемные места Ford Powerstroke 99-03 годов выпуска | Секретные советы по покупке поде... 5 лет назад
    Основные проблемные места Ford Powerstroke 99-03 годов выпуска | Секретные советы по покупке поде...
    Опубликовано: 5 лет назад
  • We Doubled the Horsepower 6.0 Ford Power Stroke 3 года назад
    We Doubled the Horsepower 6.0 Ford Power Stroke
    Опубликовано: 3 года назад
  • СНОВА ДЕЛАЕМ 6.0 POWERSTROKES ВЕЛИКИМИ!! | СБОРКА F250 ЧАСТЬ 1 3 года назад
    СНОВА ДЕЛАЕМ 6.0 POWERSTROKES ВЕЛИКИМИ!! | СБОРКА F250 ЧАСТЬ 1
    Опубликовано: 3 года назад
  • 2025 Ford Ranger and 2025 Kawasaki Teryx KRX4 1000 take on Power Line Trail in Santa Fe NM. 13 минут назад
    2025 Ford Ranger and 2025 Kawasaki Teryx KRX4 1000 take on Power Line Trail in Santa Fe NM.
    Опубликовано: 13 минут назад
  • Обгон маслкаров с Daily Driver Diesel 1 год назад
    Обгон маслкаров с Daily Driver Diesel
    Опубликовано: 1 год назад
  • Раскрываем возможности Powerstroke 6.0: установка комплекта 4-линейной подачи CNC Fabrications! 11 месяцев назад
    Раскрываем возможности Powerstroke 6.0: установка комплекта 4-линейной подачи CNC Fabrications!
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Buying a 6.0 powerstroke in 2025??? 2 месяца назад
    Buying a 6.0 powerstroke in 2025???
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Наш разбитый F-250 TREMOR 2022 года вот-вот полностью изменится!!! 2 года назад
    Наш разбитый F-250 TREMOR 2022 года вот-вот полностью изменится!!!
    Опубликовано: 2 года назад
  • 6.0 powerstroke towing gooseneck 2 месяца назад
    6.0 powerstroke towing gooseneck
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Guess the Horsepower of My Ultimate Towing Compound Turbo Mega Cab Cummins? | Power Driven Diesel 4 года назад
    Guess the Horsepower of My Ultimate Towing Compound Turbo Mega Cab Cummins? | Power Driven Diesel
    Опубликовано: 4 года назад
  • 6.0 POWERSTROKE TOW PIG, ПОДВЕДИТЕ НАС! ЗАМЕНА КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ! 2 месяца назад
    6.0 POWERSTROKE TOW PIG, ПОДВЕДИТЕ НАС! ЗАМЕНА КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ!
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 6.0 ЗАМЕНА СИСТЕМЫ СВЕЧЕЙ НАКАЛИВАНИЯ POWERSTROKE! ОЧЕНЬ ИНФОРМАТИВНО! 1 год назад
    6.0 ЗАМЕНА СИСТЕМЫ СВЕЧЕЙ НАКАЛИВАНИЯ POWERSTROKE! ОЧЕНЬ ИНФОРМАТИВНО!
    Опубликовано: 1 год назад
  • По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем? 1 год назад
    По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Double the Horsepower 3rd Gen Common Rail Cummins 6 лет назад
    Double the Horsepower 3rd Gen Common Rail Cummins
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Лучшая серия видеороликов о ремонте двигателя Powerstroke 6.0, часть 1 4 года назад
    Лучшая серия видеороликов о ремонте двигателя Powerstroke 6.0, часть 1
    Опубликовано: 4 года назад
  • ЛУЧШИЙ дизель из когда-либо созданных (6.0 POWERSTROKE) 3 года назад
    ЛУЧШИЙ дизель из когда-либо созданных (6.0 POWERSTROKE)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Building a MONSTER Twin Turbo 6.7L Powerstroke then RACING my 600hp AMG! 1 год назад
    Building a MONSTER Twin Turbo 6.7L Powerstroke then RACING my 600hp AMG!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Полностью ВОССТАНОВЛЮ мой Power Stroke 6.0! *Детали без ржавчины 1 месяц назад
    Полностью ВОССТАНОВЛЮ мой Power Stroke 6.0! *Детали без ржавчины
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Модернизация 6.0 Powerstroke | Топ-10: Модернизация 6.0-литрового Powerstroke | Обзор запчастей д... 1 год назад
    Модернизация 6.0 Powerstroke | Топ-10: Модернизация 6.0-литрового Powerstroke | Обзор запчастей д...
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5