• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

HEMS Eurocopter Loss of Power and Hard Landing (Reno, 2010) скачать в хорошем качестве

HEMS Eurocopter Loss of Power and Hard Landing (Reno, 2010) 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
HEMS Eurocopter Loss of Power and Hard Landing (Reno, 2010)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: HEMS Eurocopter Loss of Power and Hard Landing (Reno, 2010) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно HEMS Eurocopter Loss of Power and Hard Landing (Reno, 2010) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон HEMS Eurocopter Loss of Power and Hard Landing (Reno, 2010) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



HEMS Eurocopter Loss of Power and Hard Landing (Reno, 2010)

On January 17, 2010, at 1250 Pacific standard time, a Eurocopter AS350 B3, N904CF, landed hard on the helicopter pad at Renown Regional Medical Center, Reno, Nevada. The helicopter was operated by Air Methods, d.b.a. Care Flight, under the provisions of Title 14 Code of Federal Regulations, Part 91, as a positioning flight. The pilot and the two medical crew were not injured, and the helicopter was substantially damaged. Visual meteorological conditions prevailed, and a company visual flight plan had been filed. The flight originated at the Renown Regional Medical Center. The pilot reported to the Safety Board investigator that the purpose of the helicopter emergency medical service (HEMS) flight was to fly to Humboldt General Hospital, Winnemuca, Nevada, to pick up a patient for an inner facility transfer to Renown Regional Medical Center. He lifted from the Renown helicopter pad and positioned the helicopter in to a high hover, 25 feet, per the normal operating procedures. Just as the pilot was beginning his transition to forward flight he heard a loud bang, and the helicopter experienced a partial power loss. The pilot lowered the collective slightly and landed hard on the helicopter pad. The post-accident airframe examination revealed that the nuts that attach the engine-to-main gear box flex coupling were not present on their respective bolts. The nuts and associated washers were located loose and clumped together just forward of the gimbal ring in the transmission input housing. An examination of the bolts and flex coupling by the Safety Board Materials Laboratory concluded that the nuts most likely had been hand tightened and that cotter pins had not been installed on the bolts. The improper installation lead to the failure of the flex coupling and resulted in a loss of power to the rotor system. Maintenance records showed that 59 flight hours before the accident the engine had been removed, the helicopter painted, and then the engine was reinstalled. The time between the engine removal and the reinstallation was 88 days. The mechanic who removed the engine stated that he removed the bolts to the engine-to-main gear box flex coupling, and then partially reassembled the flex coupling bolts. This action was not in accordance with the AS350 maintenance manual engine removal procedure. The mechanic who installed the engine 88 days later stated that he did not check the flex coupling bolts because the removal of those bolts is not specified in the maintenance manual as part of the engine removal or replacement procedure. The overall maintenance activity involved a 100-hour inspection, which included a visual inspection of the engine-to-main gear box flex coupling. Although a visual inspection of the engine-to-main gear box flex coupling is a required action, the Quality Assurance inspector signed off the maintenance without performing the visual inspection of the flex coupling. The NTSB determined the probable cause of this accident to be the improper installation of the engine-to-main gear box flex coupling, which resulted in the failure of the flex coupling and a loss of power to the rotor system during takeoff. Contributing to the accident was the mechanic who removed the engine's failure to follow the operator’s maintenance procedures. Also contributing was the Quality Assurance inspector's failure to follow the operator’s post-maintenance inspection requirements.

Comments
  • 20 худших случаев, когда самолеты чуть не потерпели крушение 8 месяцев назад
    20 худших случаев, когда самолеты чуть не потерпели крушение
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Icy Road Madness Caught on Camera - Ice Slips #28 11 часов назад
    Icy Road Madness Caught on Camera - Ice Slips #28
    Опубликовано: 11 часов назад
  • Комментарии о катастрофе самолёта Ан-22, его гражданской эксплуатации и истории аварий и катастроф 5 дней назад
    Комментарии о катастрофе самолёта Ан-22, его гражданской эксплуатации и истории аварий и катастроф
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Unbelievable Ship Moments Caught on Camera 10 часов назад
    Unbelievable Ship Moments Caught on Camera
    Опубликовано: 10 часов назад
  • Страшные находки со дна реки, раскопки на Железной реке, Юрий Гагарин 1 день назад
    Страшные находки со дна реки, раскопки на Железной реке, Юрий Гагарин
    Опубликовано: 1 день назад
  • Kiev Helicopter Tour | Robinson R44 and Eurocopter EC-120 6 лет назад
    Kiev Helicopter Tour | Robinson R44 and Eurocopter EC-120
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Incredible Moments Caught on Camera You Must See To Believe! | Best of 2025 #108 11 часов назад
    Incredible Moments Caught on Camera You Must See To Believe! | Best of 2025 #108
    Опубликовано: 11 часов назад
  • Utah Department of Public Safety Helicopter Near-Miss 7 лет назад
    Utah Department of Public Safety Helicopter Near-Miss
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Перепутал или не знал? DA-40 NG УВАУ ГА в Солдатской Ташле 3 недели назад
    Перепутал или не знал? DA-40 NG УВАУ ГА в Солдатской Ташле
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Путин унижен! Британия одним ударом уничтожила подводную лодку стоимостью 1,65 миллиарда долларов. 1 день назад
    Путин унижен! Британия одним ударом уничтожила подводную лодку стоимостью 1,65 миллиарда долларов.
    Опубликовано: 1 день назад
  • Astar 350 After Last Flight Inspection 4 года назад
    Astar 350 After Last Flight Inspection
    Опубликовано: 4 года назад
  • Крушение Ту-144. За 4 часа от Москвы до Хабаровска - почему этого не случилось. 23 мая 1978 года. 1 год назад
    Крушение Ту-144. За 4 часа от Москвы до Хабаровска - почему этого не случилось. 23 мая 1978 года.
    Опубликовано: 1 год назад
  • Towing vessel Chad Pregracke crashes into rail-bridge 5 лет назад
    Towing vessel Chad Pregracke crashes into rail-bridge
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Крупнейшая авиакатастрофа в истории авиации в Тенерифе 1 месяц назад
    Крупнейшая авиакатастрофа в истории авиации в Тенерифе
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Посмотрите, как на самом деле выглядит запуск авианосца с катапульты 2 года назад
    Посмотрите, как на самом деле выглядит запуск авианосца с катапульты
    Опубликовано: 2 года назад
  • Обзор Bell 407 — один из лучших высокопроизводительных вертолётов начального уровня (недорогих). ... 4 года назад
    Обзор Bell 407 — один из лучших высокопроизводительных вертолётов начального уровня (недорогих). ...
    Опубликовано: 4 года назад
  • Dennis Kenyon's helicopter crash 6-13-08 17 лет назад
    Dennis Kenyon's helicopter crash 6-13-08
    Опубликовано: 17 лет назад
  • #44 — Авторотационная ракета для AS350 и EC130 2 года назад
    #44 — Авторотационная ракета для AS350 и EC130
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62 2 дня назад
    Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Не хватило полосы... Рейс Air India 1344, 7 августа 2020 года 1 день назад
    Не хватило полосы... Рейс Air India 1344, 7 августа 2020 года
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5