• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

"Compacting the Uncompactable" by Bobby Powers скачать в хорошем качестве

"Compacting the Uncompactable" by Bobby Powers 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: "Compacting the Uncompactable" by Bobby Powers в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно "Compacting the Uncompactable" by Bobby Powers или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон "Compacting the Uncompactable" by Bobby Powers в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



"Compacting the Uncompactable" by Bobby Powers

Programs written in C/C++, can suffer from serious memory fragmentation, leading to low utilization of memory, degraded performance, and application failure due to memory exhaustion. This problem extends to languages like Ruby and Python, where the standard interpreters for these languages are themselves C programs. This talk introduces Mesh, a plug-in replacement for malloc that, for the first time, eliminates fragmentation in unmodified C/C++ applications through compaction. A key challenge is that, unlike in garbage-collected environments, the addresses of allocated objects in C and C++ are directly exposed to programmers, and applications may do things like stash addresses in integers or store flags in the low bits of aligned addresses. This hostile environment makes it impossible to safely relocate objects, as the runtime cannot precisely locate and update pointers. Mesh combines novel randomized algorithms with widely-supported virtual memory operations to provably reduce fragmentation, breaking long-established worst-case bounds on memory efficiency with high probability. Mesh generally matches the runtime performance of state-of-the art memory allocators while reducing memory consumption and eliminating pathological cases; in particular, Mesh reduces the memory of consumption of Firefox by 16% and Redis by 39%. There are efforts underway to incorporate Mesh's approach to eliminate fragmentation into existing allocators, like jemalloc. Bobby Powers University of Massachusetts Amherst @lilbobbypowers Bobby is a PhD candidate in the PLASMA Lab at UMass Amherst, and a software engineer at Stripe. His interests span systems and programming languages, with a focus on making existing software more efficient, more secure, and usable in new contexts.

Comments
  • 6 лет назад
    "Voice Driven Development: Who needs a keyboard anyway?" by Emily Shea
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 7 лет назад
    "A Little Taste of Dependent Types" by David Christiansen
    Опубликовано: 7 лет назад
  • What Programmers Should Know About Memory Allocation - S. Al Bahra, H. Sowa, P. Khuong - CppCon 2019 6 лет назад
    What Programmers Should Know About Memory Allocation - S. Al Bahra, H. Sowa, P. Khuong - CppCon 2019
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 8 лет назад
    "Tackling Concurrency Bugs with TLA+" by Hillel Wayne
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 6 лет назад
    "Building Haskell Programs with Fused Effects" by Patrick Thomson
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 6 лет назад
    "Performance Matters" by Emery Berger
    Опубликовано: 6 лет назад
  • «Подход к вычислениям и устойчивому развитию, вдохновлённый пермакультурой» Девайн Лу Линвега 2 года назад
    «Подход к вычислениям и устойчивому развитию, вдохновлённый пермакультурой» Девайн Лу Линвега
    Опубликовано: 2 года назад
  • How we program multicores - Joe Armstrong 9 лет назад
    How we program multicores - Joe Armstrong
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Но что такое виртуальная память? 2 года назад
    Но что такое виртуальная память?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как Ubuntu Предала Linux - Вся Правда о Взлёте и Падении Canonical 1 месяц назад
    Как Ubuntu Предала Linux - Вся Правда о Взлёте и Падении Canonical
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Принц Персии: разбираем код гениальной игры, вытирая слезы счастья 3 недели назад
    Принц Персии: разбираем код гениальной игры, вытирая слезы счастья
    Опубликовано: 3 недели назад
  • 2 года назад
    "Concatenative programming and stack-based languages" by Douglas Creager
    Опубликовано: 2 года назад
  • The Hurricane's Butterfly: Debugging Pathologically Performing Systems 7 лет назад
    The Hurricane's Butterfly: Debugging Pathologically Performing Systems
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Алгоритмы и структуры данных ФУНДАМЕНТАЛЬНЫЙ КУРС от А до Я. Графы, деревья, хеш таблицы и тд 7 дней назад
    Алгоритмы и структуры данных ФУНДАМЕНТАЛЬНЫЙ КУРС от А до Я. Графы, деревья, хеш таблицы и тд
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Программирование с использованием математики | Лямбда-исчисление 1 год назад
    Программирование с использованием математики | Лямбда-исчисление
    Опубликовано: 1 год назад
  • The Absolute Best Intro to Monads For Software Engineers 3 года назад
    The Absolute Best Intro to Monads For Software Engineers
    Опубликовано: 3 года назад
  • Joe Armstrong - Keynote: The Forgotten Ideas in Computer Science - Code BEAM SF 2018 7 лет назад
    Joe Armstrong - Keynote: The Forgotten Ideas in Computer Science - Code BEAM SF 2018
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Как строили корабли для мирового господства 11 дней назад
    Как строили корабли для мирового господства
    Опубликовано: 11 дней назад
  • 4 года назад
    "Systems that run forever self-heal and scale" by Joe Armstrong (2013)
    Опубликовано: 4 года назад
  • Алгоритмы и структуры данных за 15 минут! Вместо 4 лет универа 4 месяца назад
    Алгоритмы и структуры данных за 15 минут! Вместо 4 лет универа
    Опубликовано: 4 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5