• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Using a Problem-Based Task with Fourth Graders to Create Deep Engagement in Math скачать в хорошем качестве

Using a Problem-Based Task with Fourth Graders to Create Deep Engagement in Math 7 years ago

math

education

learning

school

teacher

students

multiplication

academics

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Using a Problem-Based Task with Fourth Graders to Create Deep Engagement in Math
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Using a Problem-Based Task with Fourth Graders to Create Deep Engagement in Math в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Using a Problem-Based Task with Fourth Graders to Create Deep Engagement in Math или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Using a Problem-Based Task with Fourth Graders to Create Deep Engagement in Math в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Using a Problem-Based Task with Fourth Graders to Create Deep Engagement in Math

Fourth-grade teacher Jessica Proffitt, from 2-Rivers Public Charter School in Washington, D.C., guides her students through a problem-based math task in which they individually and collaboratively grapple with a multiplication problem. At the conclusion of the 80-minute period pairs of students represent their thinking to their peers. Licensed under CC BY-NC-ND 4.0 : https://creativecommons.org/licenses/...

Comments
  • Going Deep with Kindergartners with Problem-Based Tasks in Math 7 years ago
    Going Deep with Kindergartners with Problem-Based Tasks in Math
    Опубликовано: 7 years ago
    5168
  • Teaching Students to Prove Their Mathematical Thinking through Questions, Charts, and Discourse 7 years ago
    Teaching Students to Prove Their Mathematical Thinking through Questions, Charts, and Discourse
    Опубликовано: 7 years ago
    43329
  • EDUGAINS Gathering valid and reliable evidence 1 year ago
    EDUGAINS Gathering valid and reliable evidence
    Опубликовано: 1 year ago
    1533
  • 4th Grade Math 9 years ago
    4th Grade Math
    Опубликовано: 9 years ago
    685068
  • Redirecting a Lesson with Exemplars 7 years ago
    Redirecting a Lesson with Exemplars
    Опубликовано: 7 years ago
    4087
  • Ep249: Peter Liljedahl and How To Close Your Building Thinking Classroom Lesson 1 year ago
    Ep249: Peter Liljedahl and How To Close Your Building Thinking Classroom Lesson
    Опубликовано: 1 year ago
    5440
  • 50 Classical Music Masterpieces for Relaxation & the Soul | Beethoven, Mozart, Chopin, Bach, Vivaldi 4 months ago
    50 Classical Music Masterpieces for Relaxation & the Soul | Beethoven, Mozart, Chopin, Bach, Vivaldi
    Опубликовано: 4 months ago
    11046025
  • Teaching Math Without Words, A Visual Approach to Learning Math 13 years ago
    Teaching Math Without Words, A Visual Approach to Learning Math
    Опубликовано: 13 years ago
    455151
  • Classroom Management 5 years ago
    Classroom Management
    Опубликовано: 5 years ago
    483140
  • КОМУ ЗЕЛЕНСКИЙ МСТИТ В МОСКВЕ | #ВзглядПанченко 12 hours ago
    КОМУ ЗЕЛЕНСКИЙ МСТИТ В МОСКВЕ | #ВзглядПанченко
    Опубликовано: 12 hours ago
    616088

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS