• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How China Became KFC’s Most Important Market скачать в хорошем качестве

How China Became KFC’s Most Important Market 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How China Became KFC’s Most Important Market
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How China Became KFC’s Most Important Market в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How China Became KFC’s Most Important Market или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How China Became KFC’s Most Important Market в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How China Became KFC’s Most Important Market

KFC, with 29,000 stores and 800,000 employees globally, is one of the world’s most extensive fast-food chains, opening a new location every three and a half hours. While it originated in Salt Lake City in 1952, its rapid expansion is now significantly fueled by its presence in China, opening its 10,000th store in comparison to its over 4,300 locations in the United States. KFC China, operated by Yum China, has adapted its menu to include local favorites and has embraced digital ordering and delivery. Despite its success, KFC China has faced challenges like food safety scandals and the economic impacts of Covid. In 2022, Yum China reported $7.2 billion in revenue from KFC, with plans to return $3 billion to shareholders over three years. CNBC got an exclusive interview with Yum China CEO Joey Wat at a KFC in Hangzhou, China to learn more. Chapters: 00:00 – 2:19 Intro 2:20 – 5:39 Entering China 5:40 – 9:20 Yum China 9:21 – 13:47 Headwinds Produced by: Shawn Baldwin Edited by: Darren Geeter Animation: Mallory Brangan Supervising Producer: Jeniece Pettitt Additional footage: Getty Images, Yum China » Subscribe to CNBC: https://cnb.cx/SubscribeCNBC » Subscribe to CNBC TV: https://cnb.cx/SubscribeCNBCtelevision About CNBC: From 'Wall Street' to 'Main Street' to award winning original documentaries and Reality TV series, CNBC has you covered. Experience special sneak peeks of your favorite shows, exclusive video and more. Connect with CNBC News Online Get the latest news: https://www.cnbc.com/ Follow CNBC on LinkedIn: https://cnb.cx/LinkedInCNBC Follow CNBC News on Facebook: Follow CNBC News on Twitter: https://cnb.cx/FollowCNBC Follow CNBC News on Instagram: https://cnb.cx/InstagramCNBC #cnbc How China Became KFC’s Most Important Market

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5