У нас вы можете посмотреть бесплатно Making of DOGWALK — Blender Conference 2025 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
"Making of DOGWALK" by Julien Kaspar, Simon Thommes, Andy Goralczyk at Blender Conference 2025 The Blender Studio is presenting the creation process and workflows behind DOGWALK, a short game made with Blender & Godot. We'll go over the planning & game design of our brief 4 month production period, the paper-craft art style that resulted in a distinct low-poly look and our glTF & Blender Asset oriented pipeline, that allowed us to create and iterate the characters, art-assets, animations and levels directly in Blender. – Learn more about Blender Conference 2025 at https://conference.blender.org/2025/ #b3d #BCON25