У нас вы можете посмотреть бесплатно Triumph Daytona 675 Electrical Issues, Regulator/Rectifier Relocation & Replacement или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Important Takeaways: 1) Consider relocating the R/R to the underside of the tail away from the engine like I showed in this video. 2) Consider buying a higher amperage R/R like the Shindengen FH020AA. For this model, which is similar to the model used on the later generation of the 675s, you'll need the different connector, but they're easy to find. 3) Consider replacing the three wires coming from the stator to the R/R with a heavier gauge wire, and possibly eliminate the connector by soldering the stator wires to the R/R wires. The three stator wires, if they're the thin OEM gauge wire, GET HOT QUICK.