У нас вы можете посмотреть бесплатно Lay-Z-Spa - How to fix an EO2 error или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
An EO2 error notification can pop up on the display panel if there is a water flow issue. This can happen on any AirJet™ or HydroJet™ Lay-Z-Spa hot tub and there are a number of causes that can be fixed quickly and easily. Quick EO2 error troubleshooting guie: Cause 1: Freeze Shield™ has activated when setting up in the cold Instead, inflate the hot tub inside in the warm Cause 2: Incorrect water level Check that there is sufficient water in the Lay-Z-Spa and that stopper caps are removed Cause 3: Dirty or worn out filter Check filter. If necessary give it a clean or replace it with a new one Cause 4: Worn out washers Follow steps to detach the pump and check the washers Cause 5: Blocked debris screens Remove Chemconnect and filter housing. Clean the debris screens and dislodge any build-up Cause 6: Filter housing Check the filter housing for damage or build up of dirt or debris Cause 7 & 8: Blocked, kinked or bent pipes Disconnect the pump and inspect the pipes on the inflatable liner If you need more help, please visit: https://www.lay-z-spa.co.uk/support/i...