• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to and why upgrade suspension on Honda CRF250L скачать в хорошем качестве

How to and why upgrade suspension on Honda CRF250L 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to and why upgrade suspension on Honda CRF250L
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to and why upgrade suspension on Honda CRF250L в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to and why upgrade suspension on Honda CRF250L или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to and why upgrade suspension on Honda CRF250L в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to and why upgrade suspension on Honda CRF250L

Video tutorial demonstrating how to upgrade the stock suspension on Honda CRF250L with YSS Shock Absorber for Off Road Use (95-105kg Rider - 120N/mm Spring) Part Number: MZ456-380TR-19, and with K-Tech Single Linear Fork Spring (8.5N/mm) Part Number: 385-590-85. A lot of the video content is also dedicated to explaining basics of the motorcycle suspension, such us what is SAG, how to measure SAG and why it is important, why adding too much preload is not good, and what choices owners of the CRF250L have if they want to upgrade their suspension. Torque Values: Rear Shock Top Bolt: 54Nm = 40lbf-ft Rear Shock Bottom Linkage Bolts: 44Nm = 32lbf-ft Rear Brake Reservoir: 10Nm = 7lbf-ft Fork Top Crown Pinch Bolts: 32Nm = 24lbf-ft Fork Leg Top Cap: 35Nm = 26bf-ft Front Axle: 73.5Nm = 54lbf-ft Front Axle Pinch Bolts: 20Nm = 14lbf-ft Video Shortcuts: Intro: 00:00 Definition of SAG (Static vs Dynamic): 00:55 Where to Measure SAG (Selecting Measurement Points): 01:24 How to Measure SAG: 02:45 How to Calculate SAG as a Percentage: 05:43 Why is SAG Important: 09:44 Why I Don't Like Changing Stock Components: 13:22 Likely Reasons Why CRF250L Suspension Is So Soft: 13:55 My Circumstances - SAG and Issues with Stock Suspension 14:49 What Can Be Done To Fix Soft Suspension and My Choice: 17:47 Why Adding Too Much Preload Is Not a Good Idea: 21:39 Rear Shock Removal: 27:31 Comparison of Stock vs. YSS Shock: 30:10 YSS Shock Length Adjustment: 31:08 YSS Shock Installation: 33:22 Front Fork Leg Removal: 39:01 Front Fork Stock Spring Removal: 40:02 Front Fork New Spring Installation: 41:48 Front Fork Leg Installation: 43:17 Update About YSS Shock Length Difference: 45:20 Post Upgrade SAG Measurements: 47:17 Post Upgrade Riding Impressions: 49:48 ----------------------------------------------------- Tags: #CRF250L #SuspensionSetup #YSS

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5