У нас вы можете посмотреть бесплатно Using The Mere Exposure Effect To Engage Followers (Marketing Strategies Series) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Brands can use the mere exposure effect to enage followers and build affinity (marketing strategies series). The more we are exposed to something the more we tend to like it. This underlies the effectiveness of free samples, free trials, and test drives. The Mere Exposure effect is credited to Robert Zajonc. To learn more about changes in gate following exposure to positive and negative words see Hausdorff et. al. (2009), "The power of ageism on physical function of older persons: reversibility of age-related gait changes." J Am Geriatr Soc. SIGN UP AND WATCH OUR WEBINARS: ▶https://bit.ly/2KGKk2m LEARN MORE ABOUT INTERMARK GROUP: ▶Website: http://www.intermarkgroup.com FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA ▶Subscribe (YouTube): https://bit.ly/2YBypfN ▶LinkedIn: / intermark-group ▶Facebook: / intermarkgroup ▶Twitter: / intermarkgroup ▶Instagram: / intermarkgroup #mereexposureeffect #mereexposuremarketing #marketingmereexposure