• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How To Become A Top 1% Learner (Full Masterclass) скачать в хорошем качестве

How To Become A Top 1% Learner (Full Masterclass) 11 месяцев назад

justin sung

dr justin sung

studying

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How To Become A Top 1% Learner (Full Masterclass)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How To Become A Top 1% Learner (Full Masterclass) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How To Become A Top 1% Learner (Full Masterclass) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How To Become A Top 1% Learner (Full Masterclass) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How To Become A Top 1% Learner (Full Masterclass)

This video is a 100-minute FULL guide on how to remember everything you read, study and learn. Learner Type Quiz (free) - Figure out your learning strengths and weaknesses: https://bit.ly/40qdnPj Learning System Diagnostic (free) - See how the way you learn compares to top learners: https://bit.ly/4fS9OWA Join my Learning Drops newsletter (free): https://bit.ly/3WetAEO Every week, I distil what really works for improving results, memory, depth of understanding, and knowledge application from over a decade of coaching into bite-sized emails. The research behind efficient learning [Summary] (free): https://icanstudy.com/report-on-learning Watch my TEDx talk on learning to learn (top 1% viewed in 2022):    • Stop Studying. Start Learning | Justin Sun...   === Paid Training Program === Join my step-by-step learning skills program at iCanStudy to improve your results: https://bit.ly/4fRMJDH (Designed for busy students and professionals aiming to achieve top results without endless studying. 77% of our students cover the same amount of study material in 30% less time within 1 month.) === Timestamps === 0:00 Remember Everything You Read 6:58 What Is The Best Way To Learn Something - The Process & Outcomes Of Learning 13:24 Retention, Mastery, Time - Cognitive Architecture / Schema Theory 20:19 The Science Behind Neuroplasticity 24:05 The Misinterpreted Effort Hypothesis 30:51 Active Learning & Learning Styles 41:30 Spacing - The Forgetting Curve 47:27 The Dangers of Flashcards - Learning Debt 56:27 Why Are Using Flashcards So Common? (Use Flashcards...Correctly) 59:02 Techniques Other Than Flashcards - The Golden Technique(s) 1:03:37 Types of Active Recall 1:11:55 Practice How You Play - Types Of Knowledge 1:18:40 Are These Common Study Techniques Effective? 1:22:28 Summary 1:25:56 Encoding 1:32:54 How Long Does It Take To Master These Skills 1:39:01 Scratching The Surface === About Dr Justin Sung === Dr. Justin Sung is a world-renowned expert in self-regulated learning, certified teacher, research author, and former medical doctor. He has guest lectured on learning skills at Monash University for Master’s and PhD students in Education and Medicine. Over the past decade, he has empowered tens of thousands of learners worldwide to dramatically improve their academic performance, learning efficiency, and motivation. Instagram:   / drjustinsung   TikTok:   / drjustinsung   Facebook:   / drjustinsung   LinkedIn:   / justin-sung   X: https://x.com/drjustinsung === REFERENCES === Agarwal, P. K., Finley, J. R., Rose, N. S., & Roediger III, H. L. (2017). Benefits from retrieval practice are greater for students with lower working memory capacity. https://doi.org/10.1080/09658211.2016... Baars, M., Wijnia, L., de Bruin, A., & Paas, F. (2020). The relation between students’ effort and monitoring judgments during learning: A meta-analysis. https://doi.org/10.1007/s10648-020-09... de Bruin, A. B., Roelle, J., Carpenter, S. K., Baars, M., & Efg-Mre. (2020). Synthesizing cognitive load and self-regulation theory: A theoretical framework and research agenda. https://doi.org/10.1007/s10648-020-09... Hamzah, H., Hamzah, M. I., & Zulkifli, H. (2022). Systematic literature review on the elements of metacognition-based higher order thinking skills (HOTS) teaching and learning modules. https://doi.org/10.3390/su14020813 Hattie, J. (2008). Visible learning: A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement. https://doi.org/10.4324/9780203887332 Hattie, J. A., & Donoghue, G. M. (2016). Learning strategies: A synthesis and conceptual model. https://doi.org/10.1038/npjscilearn.2... Jansen, R. S., Lakens, D., & IJsselsteijn, W. A. (2017). An integrative review of the cognitive costs and benefits of note-taking. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2017... Newton, P. M., & Salvi, A. (2020, December). How common is belief in the learning styles neuromyth, and does it matter? A pragmatic systematic review. https://doi.org/10.3389/feduc.2020.60... Sweller, J. (2016). Working memory, long-term memory, and instructional design. https://doi.org/10.1016/j.jarmac.2015... Xu, Z., Zhao, Y., Zhang, B., Liew, J., & Kogut, A. (2023). A meta-analysis of the efficacy of self-regulated learning interventions on academic achievement in online and blended environments in K-12 and higher education. https://doi.org/10.1080/0144929X.2022... (Disclaimer: this is a brief list to start with as there are too many articles to reference comprehensively in a YouTube character limit)

Comments
  • 🎄2-HOUR STUDY WITH ME Late night |🎹Calm Piano | Pomodoro 50-10, Christmas 2025 4 дня назад
    🎄2-HOUR STUDY WITH ME Late night |🎹Calm Piano | Pomodoro 50-10, Christmas 2025
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Как стать настолько продуктивным, чтобы это стало опасным 1 месяц назад
    Как стать настолько продуктивным, чтобы это стало опасным
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как развить исключительную память 2 месяца назад
    Как развить исключительную память
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 63 Minutes of Brutally Honest Study Advice 9 месяцев назад
    63 Minutes of Brutally Honest Study Advice
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • 13 Years of No BS Productivity Advice in 67 Minutes 10 месяцев назад
    13 Years of No BS Productivity Advice in 67 Minutes
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • How to Communicate With Confidence & Ease (From Harvard Business School’s #1 Professor) 1 месяц назад
    How to Communicate With Confidence & Ease (From Harvard Business School’s #1 Professor)
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • #1 Neuroscientist: Truth About Laziness, Discipline, Exercise, Stress & Journaling | Andrew Huberman 4 года назад
    #1 Neuroscientist: Truth About Laziness, Discipline, Exercise, Stress & Journaling | Andrew Huberman
    Опубликовано: 4 года назад
  • 3-HOUR STUDY WITH ME | Hyper Efficient, Doctor, Focus Music, Pomodoro 50-10 3 месяца назад
    3-HOUR STUDY WITH ME | Hyper Efficient, Doctor, Focus Music, Pomodoro 50-10
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • The Middle Class Trap You Call “Being Responsible” 4 часа назад
    The Middle Class Trap You Call “Being Responsible”
    Опубликовано: 4 часа назад
  • How to Remember High Volumes of Information Quickly - 12 Principles 6 месяцев назад
    How to Remember High Volumes of Information Quickly - 12 Principles
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Объяснение нейропластичности: перепрограммируйте свой мозг, чтобы быстрее усваивать информацию 1 месяц назад
    Объяснение нейропластичности: перепрограммируйте свой мозг, чтобы быстрее усваивать информацию
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Добиться успеха будет трудно, пока вы не построите такие системы 3 недели назад
    Добиться успеха будет трудно, пока вы не построите такие системы
    Опубликовано: 3 недели назад
  • If You Don’t Enjoy Learning, You’re Doing It Wrong 3 месяца назад
    If You Don’t Enjoy Learning, You’re Doing It Wrong
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Метод чтения и запоминания — учите все, что изучаете 8 месяцев назад
    Метод чтения и запоминания — учите все, что изучаете
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • How to READ so that you ACTUALLY RETAIN Information (Live Lecture) 1 месяц назад
    How to READ so that you ACTUALLY RETAIN Information (Live Lecture)
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • 9 привычек для более ясной речи (жаль, что я не знал об этом раньше) 4 месяца назад
    9 привычек для более ясной речи (жаль, что я не знал об этом раньше)
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Having an exceptional memory is actually easy 7 месяцев назад
    Having an exceptional memory is actually easy
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • How To Learn Any Skill So Fast It Feels Illegal 🚀 6 месяцев назад
    How To Learn Any Skill So Fast It Feels Illegal 🚀
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Learn to Learn in 46 Minutes 5 месяцев назад
    Learn to Learn in 46 Minutes
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Think Faster, Talk Smarter with Matt Abrahams 2 года назад
    Think Faster, Talk Smarter with Matt Abrahams
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5