• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How To Fault Find Fan Problems Audi скачать в хорошем качестве

How To Fault Find Fan Problems Audi 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How To Fault Find Fan Problems Audi
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How To Fault Find Fan Problems Audi в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How To Fault Find Fan Problems Audi или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How To Fault Find Fan Problems Audi в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How To Fault Find Fan Problems Audi

Having issues with your fans not running on slow speed or at all, then stick around as this is the video for you Follow our journey, Instagram: @theparrottbros Facebook:   / theparrottbros   Website: www.theparrottbros.co.uk The Parrott Bros Shop: https://www.theparrottbros.co.uk/shop Email: [email protected] Supporting The Parrott Bros Channel If this Video / channel has saved you money, helped maintain your TT or you just love our content and you'd like to buy me a drink to say thank you, then feel free to send a donation to https://www.paypal.me/parrottbros All donations will be put back into making more great content! 00:00 Intro 01:40 Thermal Switch 03:55 Fan control module 06:00 Econ Button on AC 07:00 Coolant temp sensor 09:35 Fuse box on battery 11:05 Fans 13:10 A/c system 15:05 After Run / Aux pump Thermal switch ( may vary model to model) Mounted in the radiator, 3 pin switches than operates based on heat. Controls low and fast speeds, believe to operate at 95 deg & 102 deg. You can unplug the switch and check it by finding the live and then shorting that with the 2 remaining pins separately. Low speed fans should run with Ign OFF, High speed require Ign ON. This will confirm if it is the switch at fault or not. Coolant Fan control module ( may vary model to model) Mounted underneath the battery, has 2 plugs For the AC they are controlled by the fan control module. With the AC off (Econ On) the fans won’t run until triggered by the thermal switch on the rad. Low speed are switched purely by stage 1 if that switch. High speed are switched by a relay in the fan control module when triggered by stage 2 of the thermal switch. Coolant temp sensor ( may vary model to model) Located to right hand side of engine, measures the coolant temp twice, once for heater controls and once for dash pods, so these should be within 1-2 degrees of each other. Remember the dash pod is weighted so 80-99 will always sit solidly at 90. If needs replacing always replace seal and always buy genuine. Have seen many aftermarket brands fail. If you have vcds or like you can check measure blocks for coolant temp. ( IF YOU HAVE ACCESS TO A THERMAL CAMERA THAT HELPS TOO ) Fuse box on battery (middle big one, first green one) Notorious for looking ok but not passing current, visually check, pull the green fuse out and inspect then push back in and make sure seated well. If your car is also only running the fast speed this can also get extremely hot as they are having to work harder than normal. Large bolt down – Cooling fans and control module Push in green – cooling fans Cooling fans, 2 speeds, slow speed is resistors ( may vary model to model) Both fans should always run together, there are 2 running speeds, Slow speed is almost silent and unless your standing next to them you probably won’t hear them. High speed is loud, sounds like a turbine starting up haha The slow speed should always run when a/c is on regardless of temp, if this does not but your a/c is working well its likely your slow speed resistors have failed. In turn if your car is getting to 100 deg on 49c or dash then again same issue. Fan running when A/C is on ECON BUTTON- When switched, A/C Compressor is switched off, but operation is otherwise automatic. So, if light on econ is on, you’re a/c is not. You may not have an issue with your fans it could well be an issue with you’re a/c. If you’re a/c is low or excessively filled with refrigerant then it will not work, if you have a leek, if the compressor has failed, a leak in the system or your pressure sensor has failed all these will stop operation of the ac. When turning your climate control on and onto auto you should rear the revs dropped for a second as the ac compressor takes a good current draw. After run pump ( not 100% relevant but similar subject) ( may vary model to model) It should run for 10 mins each and every time the ignition has been on and turned off. Cools the turbo down to help reduce the risk of heat damage / cracks like these cars are well known for!! That’s what made me swap mine out last year, on a few occasions I could hear the pump not operating. They’re not noisy, but loud enough to hear quite distinctly when standing next to the bonnet.

Comments
  • Руководство покупателя Audi TT Mk1, включая распространённые неисправности и проблемы 5 лет назад
    Руководство покупателя Audi TT Mk1, включая распространённые неисправности и проблемы
    Опубликовано: 5 лет назад
  • We finally fix the high speed coolant fan issue on the Audi S3 5 лет назад
    We finally fix the high speed coolant fan issue on the Audi S3
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Audi TT Mk1 Overheating 🔥 1.8t radiator fan not working properly. What to check DIY guide 🔧 3 года назад
    Audi TT Mk1 Overheating 🔥 1.8t radiator fan not working properly. What to check DIY guide 🔧
    Опубликовано: 3 года назад
  • Почему мои фары плохие 2 года назад
    Почему мои фары плохие
    Опубликовано: 2 года назад
  • ОДЕССА ЗАМЕРЗАЕТ ❗ 11 часов назад
    ОДЕССА ЗАМЕРЗАЕТ ❗
    Опубликовано: 11 часов назад
  • Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода 3 недели назад
    Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Реле вентилятора VW/Audi Реле модуля блока управления вентилятором охлаждения 10 лет назад
    Реле вентилятора VW/Audi Реле модуля блока управления вентилятором охлаждения
    Опубликовано: 10 лет назад
  • 2013 Audi A4 Cooling Fans Free Fix 4 года назад
    2013 Audi A4 Cooling Fans Free Fix
    Опубликовано: 4 года назад
  • ⚡️СВИТАН: Буданов ВОРВАЛСЯ со СРОЧНЫМ УКАЗОМ.ТАКОГО армия РФ не ожидала. ВСЕ ДЕТАЛИ 1 день назад
    ⚡️СВИТАН: Буданов ВОРВАЛСЯ со СРОЧНЫМ УКАЗОМ.ТАКОГО армия РФ не ожидала. ВСЕ ДЕТАЛИ
    Опубликовано: 1 день назад
  • 2009 Audi S5 Cooling Fan, Cooling Fan Module location, Cooling Fan Stuck on, Radiator Fan Always on 3 года назад
    2009 Audi S5 Cooling Fan, Cooling Fan Module location, Cooling Fan Stuck on, Radiator Fan Always on
    Опубликовано: 3 года назад
  • 💥7 МИНУТ НАЗАД! Серия убийств ТОП ГЕНЕРАЛОВ РФ! Спецслужбы БЕССИЛЬНЫ, у Z-ников ИСТЕРИКА - НАКИ 3 дня назад
    💥7 МИНУТ НАЗАД! Серия убийств ТОП ГЕНЕРАЛОВ РФ! Спецслужбы БЕССИЛЬНЫ, у Z-ников ИСТЕРИКА - НАКИ
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Audi TT Mk1 — Как заменить маслозаборную трубку — Подробное руководство для начинающих 2 года назад
    Audi TT Mk1 — Как заменить маслозаборную трубку — Подробное руководство для начинающих
    Опубликовано: 2 года назад
  • How To Diagnose And Replace Volkswagen Radiator Fan's 3 года назад
    How To Diagnose And Replace Volkswagen Radiator Fan's
    Опубликовано: 3 года назад
  • The Genius Girl Challenge: The Engine of an Old Car Left Behind After 40 Years. Will It Work? 7 месяцев назад
    The Genius Girl Challenge: The Engine of an Old Car Left Behind After 40 Years. Will It Work?
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Я залил дизельное топливо в двигатель перед заменой масла… Вот что произошло 1 месяц назад
    Я залил дизельное топливо в двигатель перед заменой масла… Вот что произошло
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Asmr Car Restoration! Full Restoration of a  Rolls Royce Phantom from Total Disrepair to Looking New 6 часов назад
    Asmr Car Restoration! Full Restoration of a Rolls Royce Phantom from Total Disrepair to Looking New
    Опубликовано: 6 часов назад
  • HOW TO FIX COOLANT SYSTEM FAULT NO AC FAN NOT WORKING AUDI A6 5 лет назад
    HOW TO FIX COOLANT SYSTEM FAULT NO AC FAN NOT WORKING AUDI A6
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Восстановление фар Audi TT с помощью набора для самостоятельного ремонта 3 года назад
    Восстановление фар Audi TT с помощью набора для самостоятельного ремонта
    Опубликовано: 3 года назад
  • Audi A4 2.0 TDI P261A00 Диагностика и устранение неисправностей 2 года назад
    Audi A4 2.0 TDI P261A00 Диагностика и устранение неисправностей
    Опубликовано: 2 года назад
  • НИКОГДА не делайте этого после замены масла! (Это быстро убьёт ваш двигатель) 2 месяца назад
    НИКОГДА не делайте этого после замены масла! (Это быстро убьёт ваш двигатель)
    Опубликовано: 2 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5