У нас вы можете посмотреть бесплатно Heinz presents a project to achieve sustainable agriculture или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Madrid, May 31 (EFE) - Heinz has launched the "Ketchup, but Tomato First" campaign, which aims to achieve local and sustainable agriculture while also seeking to raise awareness, develop, and train in sustainable farming techniques. The company, together with the Agrarian Association of Young Farmers (ASAJA), has created its own garden in Aranjuez, where tomatoes will be grown for Demonstration Actions, ASAJA's training project on sustainable agriculture. Regenerative agriculture is a land management practice based on agricultural principles and techniques that can reverse the damage caused to the environment in which we grow food, a practice that Elisenda Picola, Marketing Director of Heinz Spain, considers fundamental. Heinz aims for all its tomatoes to be 100% sustainably produced by 2025 worldwide.