У нас вы можете посмотреть бесплатно UE5.4 Step-by-Step Landscape Material | 20: USING GAEA OUTPUT или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this Unreal Engine 5 course, suitable for complete beginners, I'll be covering the creation of automatic landscape materials to bring life and realism to your worlds, whether they be for games development or movie making. In this episode, we'll use Height and Texture (Mask) information created in Gaea to adapt our landscape material texture and foliage. Although I demonstrate this using Gaea, the same approaches apply to all Terrain Generation tools. You can download the community (free) edition of Gaea to follow along at https://quadspinner.com/download Make sure you've followed all of the earlier videos in the playlist before this tutorial at • UE5: Step-by-Step Landscape Material 00:00 - Intro 01:40 - Create Height and Masks in Gaea 08:27 - Use Height Map to create new level 10:44 - Use Height Map as Alpha Mask 13:25 - Configure Material Instance 16:24 - Add Flow Mask as Paint Layer 19:12 - Use Angle Mask for Grass Material 23:51 - Add PCG Foliage on Grass Mask 26:17 - Outro