• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test скачать в хорошем качестве

Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test

Gear: Arrow Thunder Titanium on a Honda CRF300 Rally Noise Test The stock exhaust on the Honda CRF300L and CRF300 Rally, is great. It looks good and is quiet. It is also heavy, so I've been trying to find an aftermarket exhaust which is both quiet and also lightweight. This is the exhaust that I have (Affiliate link): https://ebay.us/nDCTqS I nearly bought this version in black: https://ebay.us/uVUnCu or this (I think this is the cheapest, stainless, black coating and stainless end cap): https://ebay.us/kBXumH The Arrow exhaust is definitely light, but comes at a price. In this video I see just how loud, (or quiet...) it is using the same tests I did for the Honda OEM exhaust and also the MotoX Titanium silencer exhaust. The two tests I'm using are the ACU static rpm test and the 2 metre max test, and the technical descriptions of these can be found on: https://www.acu.org.uk/Uploaded/1/Doc... I'm also aware that there are sometimes claims that new exhausts increase power, and though this can be shown on a Dyno, I don't have one and don't plan to get my bike on one, so this is a noise test only. If anyone has a Dyno and is near the Peak District, please let me know, and I'd be happy to do a video with one! If you don't want to watch the video (and let's face it, it's not of interest to everyone!), the results are: Test: Stock/MotoX standard/MotoX Baffle removed/Arrow Thunder Titanium Idle: 72.6dB/69.1dB/72.0dB/72.1dB - Quieter than stock Static RPM: 83.4dB/80.1dB/81.3dB/82.1dB - Quieter than stock 2m Max: 96.2dB/97.7dB/99.0dB/99.4dB - Louder than stock So it's quieter at idle and at medium revs but louder at 10,500 rpm. This latter number may appear problematic, but after a few hours of trail riding on various terrain, it feels quiet. Very quiet. I passed a few groups of horses on roads, and it didn't bother any of them, so if you're looking for a light, quiet, road legal and emissions compliant exhaust for a CRF300, this might be it. If you're unfamiliar with dB's, I'll not go into the detailed explanation as it's a long time since I had to know it and it's probably not that useful to understand the mathematics if you understand the scale. Essentially it's a logarithmic scale which means that for an increase of 10dB the sound level doubles and this scales up so taking 70dB as a starting point, as this is a useful baseline, roughly equivalent to a vacuum cleaner or traffic. 80dB is twice as loud as 70dB 90dB is four times as loud as 70dB 100dB is eight times as loud as 70dB 110dB is sixteen times as loud as 70dB For additional context, exposure to sound levels over 85dB for sustained periods (8h+) can cause permanent hearing loss. Sound levels of 90dB+ can cause damage after 30 minutes and levels of 120dB+ damage after 30 seconds. The upper limit set by the ACU does vary but is around 112dB for racing and 105dB for track days (though lower limits can apply) Max noise for an enduro bike is 112dB and for a trials bike 100dB. I hope this has been interesting and useful, and if it has I'll see you next time!

Comments
  • Gear: Rally Raid CRF300L/Rally Long Stand (20mm) 4K 3 года назад
    Gear: Rally Raid CRF300L/Rally Long Stand (20mm) 4K
    Опубликовано: 3 года назад
  • Инструкция: снятие свечей зажигания Honda CRF300L/Rally 4K 3 года назад
    Инструкция: снятие свечей зажигания Honda CRF300L/Rally 4K
    Опубликовано: 3 года назад
  • Honda CRF300L/Rally MotoX Exhaust Noise Test 4K 4 года назад
    Honda CRF300L/Rally MotoX Exhaust Noise Test 4K
    Опубликовано: 4 года назад
  • Машина для жены Олега! Вручение 14 часов назад
    Машина для жены Олега! Вручение
    Опубликовано: 14 часов назад
  • Honda CRF 300L/CRF 300L Rally Exhaust Sound🔥 Dominator,Akrapovic,Yoshimura,LeoVince 1 год назад
    Honda CRF 300L/CRF 300L Rally Exhaust Sound🔥 Dominator,Akrapovic,Yoshimura,LeoVince
    Опубликовано: 1 год назад
  • Крутящий Момент vs Мощность - самое Наглядное объяснение на LEGO! Момент vs Лошадиные силы 3 месяца назад
    Крутящий Момент vs Мощность - самое Наглядное объяснение на LEGO! Момент vs Лошадиные силы
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Ep1: Honda CRF300L Upgrades & Modifications - Suspension, exhaust, seat, pegs/levers plus lots more! 3 года назад
    Ep1: Honda CRF300L Upgrades & Modifications - Suspension, exhaust, seat, pegs/levers plus lots more!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Снаряжение: выхлопная система Arrow Thunder Titanium Full Exhaust System Honda CRF300L/Rally 4K 3 года назад
    Снаряжение: выхлопная система Arrow Thunder Titanium Full Exhaust System Honda CRF300L/Rally 4K
    Опубликовано: 3 года назад
  • Honda CRF 300 Rally - TOPSPEED und Beschleunigung ( GPS gemessen !!) 3 года назад
    Honda CRF 300 Rally - TOPSPEED und Beschleunigung ( GPS gemessen !!)
    Опубликовано: 3 года назад
  • ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег 3 года назад
    ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег
    Опубликовано: 3 года назад
  • CRF300L - The ULTIMATE TRANSFORMATION - Part 1 2 года назад
    CRF300L - The ULTIMATE TRANSFORMATION - Part 1
    Опубликовано: 2 года назад
  • CRF300L Air Box Mod & Filter 3 года назад
    CRF300L Air Box Mod & Filter
    Опубликовано: 3 года назад
  • Beyond Clever - How Two Stroke Exhaust Pipes Really Work 1 год назад
    Beyond Clever - How Two Stroke Exhaust Pipes Really Work
    Опубликовано: 1 год назад
  • Suspension vs. Exhaust on the CRF300L Rally 3 года назад
    Suspension vs. Exhaust on the CRF300L Rally
    Опубликовано: 3 года назад
  • Honda CRF300L против CRF300L Rally. Почему стоит выбрать L? 1 год назад
    Honda CRF300L против CRF300L Rally. Почему стоит выбрать L?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Day Out: Honda CRF300L and Rally TET Peak District Ride - Arrow Exhaust, Rotopax, Heated Grips 4K 3 года назад
    Day Out: Honda CRF300L and Rally TET Peak District Ride - Arrow Exhaust, Rotopax, Heated Grips 4K
    Опубликовано: 3 года назад
  • Обзор и сравнение Honda CRF300L и Tenere 700 — какой мотоцикл лучше всего подходит для вашего дво... 3 года назад
    Обзор и сравнение Honda CRF300L и Tenere 700 — какой мотоцикл лучше всего подходит для вашего дво...
    Опубликовано: 3 года назад
  • CRF250L〈S〉 × GATTI 『TRIAL』 4 года назад
    CRF250L〈S〉 × GATTI 『TRIAL』
    Опубликовано: 4 года назад
  • CRF450RL Rekluse clutch installation and Review 3 года назад
    CRF450RL Rekluse clutch installation and Review
    Опубликовано: 3 года назад
  • Honda CRF300L против CRF300 Rally: какой мотоцикл двойного назначения вам больше всего подходит? 2 года назад
    Honda CRF300L против CRF300 Rally: какой мотоцикл двойного назначения вам больше всего подходит?
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5