• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Tüketici Hakem Heyeti Karar Sonrası Süreç (KKKÖ 9)* скачать в хорошем качестве

Tüketici Hakem Heyeti Karar Sonrası Süreç (KKKÖ 9)* 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Tüketici Hakem Heyeti Karar Sonrası Süreç (KKKÖ 9)*
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Tüketici Hakem Heyeti Karar Sonrası Süreç (KKKÖ 9)* в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Tüketici Hakem Heyeti Karar Sonrası Süreç (KKKÖ 9)* или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Tüketici Hakem Heyeti Karar Sonrası Süreç (KKKÖ 9)* в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Tüketici Hakem Heyeti Karar Sonrası Süreç (KKKÖ 9)*

📹Video Yayın Akışı 00:40 Girizgâh... 01:25 Tüketici lehine karar verildikten sonrası... 02:39 Ne öneriyorum... 03:42 Özetle ifade etmek gerekirse... 04:07 Kapanış... 🐦Konuya ilişkin attığım tweet (📆 14.03.2021)👇   / 1371197077456367618   📢 Videoya İlişkin Özet Açıklama👇 Tüketici Hakem Heyetlerine e-Devlet üzerinden yapılan başvurularda tüketici lehine verilen kararlar sonrasında tüketicinin ne yapacağı, nasıl iletişim kuracağı ve muhatapları net belirtilmelidir. Hülasa, tüketici lehine karar verilmesi yeterli görünmüyor, çünkü bu karar sonrasında neyin nasıl yapılacağına ilişkin süreçler belirgin değil. Tüketici ve şikâyet edilen taraf ortak bir platformda (örn. e-devlet) iletişime geçebilirse gereksiz bürokrasi ve karmaşıklık da önlenmiş olur. *KKKÖ: Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Öneriler 📽️ Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Öneriler Serisinin Tamamı 👇    • Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Öneriler   ❕Bu videonun küçük resmi (kapak görseli), Microsoft Designer (https://designer.microsoft.com/image-...) tarafından oluşturulmuştur. #tüketici #tuketici #hak #hukuk #karar #başvuru #güvenlik #tedbir #edevlet #devlet #memur #kamu #öneri #tavsiye

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5