• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Porsche 944 - Rear Torsion Bar Explanation, Correct DIY, and Quick Hack DIY скачать в хорошем качестве

Porsche 944 - Rear Torsion Bar Explanation, Correct DIY, and Quick Hack DIY 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Porsche 944 - Rear Torsion Bar Explanation, Correct DIY, and Quick Hack DIY
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Porsche 944 - Rear Torsion Bar Explanation, Correct DIY, and Quick Hack DIY в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Porsche 944 - Rear Torsion Bar Explanation, Correct DIY, and Quick Hack DIY или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Porsche 944 - Rear Torsion Bar Explanation, Correct DIY, and Quick Hack DIY в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Porsche 944 - Rear Torsion Bar Explanation, Correct DIY, and Quick Hack DIY

In the Epoch Motoring Porsche 944 build - I wanted to cover the details, tips, and tricks around Rear Torsion Bar Delete DIY. Disassembly -Jack up and Support the car -Remove Sway Bar - 17MM Bolts -Hang Axle -Unbolt Axle AT TRANSMISSION SIDE not hub side - M8 Triple Square -Hang Rear Trailing Arm from Body above Assembly - Rope -Remove Bolts Closest to Rear Diff in Trailing Arm Assembly - 19MM -Disconnect Brake Line and Brake Sensor - 14MM -Unbolt and Hang Exhaust (Varies, mine was aftermarket - spaced this in the video) -Trailing Arm / Alignment Bolts If you want to roughly align, mark these - Marker -Far Left Bolt with Sway Bar Assembly - 17MM Front, 27MM Rear -Middle Bolt - 24MM Rear / 36 MM Rear (use fan belt wrench) Amazon Link: https://www.amazon.com/gp/product/B09... -Far Right Bolt 24 MM / 24 MM -Torsion Assembly Bolts - 4 x 19MM Bolts -Torsion Bar to Upper Body - 2 x 17MM Bolts (Later in this in video, these are right above the 36MM bolt) -Unbolt Mount to Body (Very Far Right) - 1 x 19MM -Put a jack supporting center of trailing tube assembly -Pry each side gently and check for any snagged brake lines/sensors, slowly lowering jack -Buy a big a** pry bar. I believe mine is 4 feet. Amazon Link: https://www.amazon.com/True-Temper-48... -Once the cap on the outside of the torsion bar is below the body, wiggle side to side until it comes apart -Remove torsion bar Reassembly -19MM Body Mounts (1 Per Side, last bolt out above): -Wiggle Side to side, and make sure the body mounts line up perfectly. -This can be really challenging. Go slow, and use a second jack on your hub assembly to apply angle. 17MM Upper Body Mounts (2x, second to last bolts out above) -Place a few wood blocks on the torsion cap assembly/outer trailing arm area -Jack from under the hub to apply as much force as possible -Wood will crush, and might lift car slightly off jack stands (be careful, and I'm not liable) -Should now be close enough for 2 17MM bolts. -Should replace these rubber mounts if you have them. I cant imagine how difficult it would be to get the angles good enough for stiff mounts, but would improve handling. -The rest of the assembly is is pretty straight forward, loosely put all bolts in in reverse order. -When you go to align , go as tight as you can with hand tools so you don't pull the bolts out of alignment. You will see a round hole on the back of the camber bolt that needs to stay inside of the trailing arm. Tools: Large Jack to Support 36MM Specialty Wrench, 27MM Wrench, 24MM Wrench, 19MM wrench, 17MM Wrench, Marker, Pry Bar, Rope and Bungies.

Comments
  • Porsche 944 Torsion Bar Indexing And Bushing Replacement 3 года назад
    Porsche 944 Torsion Bar Indexing And Bushing Replacement
    Опубликовано: 3 года назад
  • Converting a late Porsche 944 to Bilstein shocks 10 лет назад
    Converting a late Porsche 944 to Bilstein shocks
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Переделка подвески Porsche 944 на койловер! (КРУПНЫЙ ОБНОВЛЕНИЕ) 1 год назад
    Переделка подвески Porsche 944 на койловер! (КРУПНЫЙ ОБНОВЛЕНИЕ)
    Опубликовано: 1 год назад
  • ⚡️ Москва поставила условие Западу || Киев собирает Майдан? 7 часов назад
    ⚡️ Москва поставила условие Западу || Киев собирает Майдан?
    Опубликовано: 7 часов назад
  • Episode 30 Part 2 - 1986 Porsche 944 Turbo Restoration - Rear Suspension + Community Questions 2 года назад
    Episode 30 Part 2 - 1986 Porsche 944 Turbo Restoration - Rear Suspension + Community Questions
    Опубликовано: 2 года назад
  • Porsche 944 Replacing rubber bushes at the front stabiliser 11 лет назад
    Porsche 944 Replacing rubber bushes at the front stabiliser
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Где эта великая Россия, Путин?! В КАЛОШАХ ХОДИМ, В ГРЯЗИ ЖИВЕМ 16 часов назад
    Где эта великая Россия, Путин?! В КАЛОШАХ ХОДИМ, В ГРЯЗИ ЖИВЕМ
    Опубликовано: 16 часов назад
  • Porsche 944 Torsion Bar Carrier Removal 3 года назад
    Porsche 944 Torsion Bar Carrier Removal
    Опубликовано: 3 года назад
  • Как работает задняя подвеска 944 11 лет назад
    Как работает задняя подвеска 944
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Самый большой ПРОРЫВ ОСЕНИ! Бросок на 10 КМ! Военные сводки 15.11.2025 2 часа назад
    Самый большой ПРОРЫВ ОСЕНИ! Бросок на 10 КМ! Военные сводки 15.11.2025
    Опубликовано: 2 часа назад
  • Episode 30 Part 1 - 1986 Porsche 944 Turbo Restoration - Rear Suspension Teardown 2 года назад
    Episode 30 Part 1 - 1986 Porsche 944 Turbo Restoration - Rear Suspension Teardown
    Опубликовано: 2 года назад
  • Porsche 944 получает БЕЗУМНУЮ пружинную подвеску от KW! 4 года назад
    Porsche 944 получает БЕЗУМНУЮ пружинную подвеску от KW!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Abandoned German Sports Car!!! 1984 Porsche 944! Will It Run?!? Purists Beware of Hack Mechanic! 1 год назад
    Abandoned German Sports Car!!! 1984 Porsche 944! Will It Run?!? Purists Beware of Hack Mechanic!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Swapping A Complete Early 944 Rear End Into The PORSCHE 924S 2 года назад
    Swapping A Complete Early 944 Rear End Into The PORSCHE 924S
    Опубликовано: 2 года назад
  • Москва отступила / Заявление Кремля 7 часов назад
    Москва отступила / Заявление Кремля
    Опубликовано: 7 часов назад
  • Porsche 944 | Transaxle Refresh | Replacing the gaskets and resealing the case 1 год назад
    Porsche 944 | Transaxle Refresh | Replacing the gaskets and resealing the case
    Опубликовано: 1 год назад
  • 1986 Porsche 944 - Torsion Bar Delete and Rear Coilover Install 2 года назад
    1986 Porsche 944 - Torsion Bar Delete and Rear Coilover Install
    Опубликовано: 2 года назад
  • droping 944 porsche rear end via spring plate 7 лет назад
    droping 944 porsche rear end via spring plate
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Widebody 944 Project: Delrin Bushing Install (Racers Edge) 7 лет назад
    Widebody 944 Project: Delrin Bushing Install (Racers Edge)
    Опубликовано: 7 лет назад
  • США объявили о начале спецоперации / Военные начали вторжение 19 часов назад
    США объявили о начале спецоперации / Военные начали вторжение
    Опубликовано: 19 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5