• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Game Designer Explains: Instant Kill Mechanics (and why they tend to suck) скачать в хорошем качестве

Game Designer Explains: Instant Kill Mechanics (and why they tend to suck) 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Game Designer Explains: Instant Kill Mechanics (and why they tend to suck)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Game Designer Explains: Instant Kill Mechanics (and why they tend to suck) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Game Designer Explains: Instant Kill Mechanics (and why they tend to suck) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Game Designer Explains: Instant Kill Mechanics (and why they tend to suck) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Game Designer Explains: Instant Kill Mechanics (and why they tend to suck)

Instant Kill Mechanics are a divisive staple feature commonly seen in many turn based RPG games, and tend to attract a rather mixed reception among many players, for often understandable reasons. Why do people hate them? Why do people like them? What makes them fun? What makes them UN-fun? For such a seemingly straightforward mechanic, there's a deceptive amount to depth to discuss regarding them. What exactly is the thought process which goes into designing such mechanics in the first place? And how do game designers (attempt to) balance the concept of "instantly kill the target" in a way that makes meaningful gameplay sense? Channel Discord:   / discord   ------------ Chapter Timestamps 0:00 - Opening Gag 1:28 - Definitions: What is an "Instant Kill" 2:40 - The Inherent Fun of Instant Kills 4:48 - Chance & Probability (and the many problems with them...) 9:58 - Conditions and Activations (and the problems with THEM...) 14:19 - Cost & Resources (and how they can go wrong...) 18:15 - Case Studies 22:22 - Conclusion ------------ Music used Persona 5 Strikers - An Axe to Grind (Instrumental) Ghost Trick: Phantom Detective - Chicken Paradise Ghost Trick: Phantom Detective [Remastered] - Reincarnation (2023 Remaster) ------------ Additional thanks to Casteddu to helping to draw the Ting-Lu picture which was used throughout the video. I originally wanted to use it for the thumbnail, but was unable to because I realized Ting-Lu's head was so GODDAMN BIG, it'd block the entire image...

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5