У нас вы можете посмотреть бесплатно Forged vs Cast Crank, Piston ring assembly & Machine Shop Prep | Ep.05 | 1987 Porsche 944 07k Swap или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
10% off Integrated Engineering: https://performancebyie.com/CARDAD0102 Integrated Engineering 10% Code: CARDAD2425 Boost Brothers Garage: https://www.boostbrothersgarage.com/ Engine stand VEVOR: https://s.vevor.com/bfRxCD Main Cap Studs (for CEPA engine Code): https://auto.drakosengineering.com/en... Main Bearings (For CEPA Engine Code): https://kingenginebuilders.com/cr5000sv Precision Balancing and Machine: https://pbmachine.com/ This episode mainly consists of updates on the new parts I’ve received and finalizing a few things before sending the engine to the machine shop. I will discuss the differences between a 07k forged and cast crank and explain how to install piston rings on my Mahle Forged pistons from Integrated Engineering. I’ll also complete prepping the block for the machine shop by removing the oil squirters without stripping them, removing the oil dipstick tube, and installing my main studs.