У нас вы можете посмотреть бесплатно Real-time 2D shadows | HUGE improvements! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
40% off CodeCrafters membership: https://app.codecrafters.io/join?via=... Become a member: / @barneycodes Join the discord: / discord Code from the video: https://editor.p5js.org/BarneyCodes/s... Wishlist Star Mining Co. on Steam and join the play test: http://s.team/a/2584800/ Original reddit post: / comparison_with_and_without_raytracing_for... Basic lighting calculations: https://learnopengl.com/Lighting/Basi... Voronoi Noise: https://openprocessing.org/sketch/564686 Chapters: 0:00 What is this project? 0:28 Fixing the speckles (for real this time) 2:30 Colour banding 2:50 Softer shadows 3:49 CodeCrafters.io 4:50 New lighting model 6:18 Specular highlights 6:50 Waves 7:31 Water improvements 8:08 Star Mining Co. 8:22 Next steps Thanks again to your great suggestions, I've made some massive improvements to my real-time height map shadow shader. This video focusses on the visuals, fixing up some artefacts, changing the lighting model, and improving the water rendering. Follow me: Twitter: / barney_codes Reddit: / barneycodes #shaders #glsl #gamedev