У нас вы можете посмотреть бесплатно pollution filters или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
i was tired of not having early game ways of dealing with pollution in my terrafirma pack, so i made it that bellows can push gases from the pollution mod and then made a charcoal and limewater filter that will slowly turn adjacent pollution blocks into resources. i still have to do textures on them theyre just placeholders for now lol charcoal = carbon, dust limewater = sulfur each block can absorb up to 8 times the limewater takes 100mb per resource, and it should work with all tfc compatible fluid containers the filters can also just be broken and put down again to clean it, so im gonna remove the water mechanic on the limewater filter. i purposefully chose to do entity data + block predicates instead of something like multiple block phases, because u lose the resources when u break it and it makes them more accessible for early game github/zombeani/pollution_filters/tree/main