У нас вы можете посмотреть бесплатно Is more content better? SEO Mythbusting или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In the sixth episode of SEO Mythbusting season 2, Martin Splitt (Developer Advocate, Google) and Lily Ray (SEO Director, Path Interactive) discuss if more content is always a good thing for SEO or not. Specific timestamped topics discussed: Updating the same type of content each year vs creating new one (00:00) Introduction to the episode (1:07) How much content should I have and to what extent does this help my performance? (1:52) Does having a blog / producing new content help my performance on Google? (03:02) Updating older pieces of content (04:00) Is there any way that Google tells us if there’s ‘too much content’ or maybe that content is underperforming? (04:40) Underperforming content and the overall trustworthiness or authority (05:36) Grouping and consolidation of one’s content (06:19) Is word count a ranking factor? (08:07) Specific keywords and word count (8:39) Auto-generated content & canonicalization (9:32) How does Google determine duplicate content? (11:35) Documentation mentioned in this episode: Quality evaluator guidelines → https://goo.gle/2RclxGG Watch more SEO Mythbusting episodes → https://goo.gle/SEO-Mythbusting Subscribe to Google Search Central → https://goo.gle/SearchCentral #SEO #GoogleSearch