У нас вы можете посмотреть бесплатно Why was the Nintendo 64 so hard to develop games for ? | MVG или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The Nintendo 64 was an impressive console. Silicon Graphics and Nintendo pulled off the unthinkable - the precision of accurate 3D hardware on a $199 consumer home console. Yet developers complained that the system was too complex and overly difficult to develop games on. In this episode we take a closer look at some of the complexities developers faced when making games for the N64. ► Consider supporting me - / modernvintagegamer Thanks to CrashOveride for his help Sources : ► RetroReversing N64 - https://www.retroreversing.com/n64/ ► Inside N64 - http://n64.icequake.net/mirror/www.wh... ► Nintendo 64 Architecture | A Practical Analysis - https://copetti.org/projects/consoles... ► WTF was Nintendo thinking with the N64 in Japan? - https://www.resetera.com/threads/wtf-... ► Don't Blame Rare, Blame Rambus - https://www.therwp.com/forums/showthr... ► Iwata Reflects of N64 dev challenges - https://www.eurogamer.net/articles/iw... Social Media Links : ► Facebook : / modernvintagegamer ► Twitter : / modernvintageg ► IG: / modernvintagegamer ► BandCamp : https://modernvintagegamer.bandcamp.com/ ► The Real MVP Podcast : https://player.fm/series/the-real-mvp #Nintendo #GameDev #SiliconGraphics