У нас вы можете посмотреть бесплатно Inventory and Yield Optimization Panel Discussion или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
From MPA conference: “Programmania: hurdles, homeruns and how-tos” held June 18th at Hearst Tower Auditorium NYC. In the final session of the day, the panel discussed Yield and Revenue Optimization, how measurement of audience quality is intersecting with inventory value and where yield optimization fits into the technology stack. The discussion ranged from how publishers and tech vendors are working to achieve optimal value for premium inventory across display, mobile, video and rich media to how ad ops teams—operating at the center of programmatic--are increasingly becoming more "hunter" than “gatherer”. • Christian Baesler, President, Bauer Xcel Media • David Hahn, Senior Vice President, Product Management, Integral Ad Science • Dana Caputo, Director, Programmatic Ad Operations, TEN: The Enthusiast Network • Eric John, SVP, MPA The Association of Magazine Media (moderator)