• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Zig Zag Heritage Railway - opening again this winter. скачать в хорошем качестве

The Zig Zag Heritage Railway - opening again this winter. 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Zig Zag Heritage Railway - opening again this winter.
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Zig Zag Heritage Railway - opening again this winter. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Zig Zag Heritage Railway - opening again this winter. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Zig Zag Heritage Railway - opening again this winter. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Zig Zag Heritage Railway - opening again this winter.

The Lithgow Zig Zag was constructed as part of the Main Western line and opened on the 19 October 1869. Between Lithgow and Clarence, the Main Western line needed to climb the western flank of the Blue Mountains, overcoming a vertical distance of 550 ft (170 m). The alternative eventually decided upon required the use of two railway zig zags where all trains had to reverse. The line had a ruling grade of 1:42 (~2.38%) on three inclines known as the Top Road (above Top Points), Middle Road (between the two zig zags) and Bottom Road (below Bottom Points). The line included several short tunnels and some viaducts. The steep gradients and need to reverse trains proved to be a serious bottleneck to traffic on the line, and there were several accidents with runaway trains at the reversing points. Attempts were made to mitigate this by realigning the track and relocating and extending the reversing stations, but the problems continued. As early as 1885 plans for alleviating the Zig Zag problem involved the construction of a 2 mi (3.2 km) long tunnel. This was said to provide little gain for the cost proposed. In 1908, work began on the Ten Tunnels Deviation, a double-tracked route that by-passed the two reversing stations and the upper two inclines, although retaining the Bottom Road with its 1:42 gradient. Once this was completed, the by-passed section was closed in October 1910.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5