У нас вы можете посмотреть бесплатно Mercedes W123 230E propeller/tail shaft removal and installation tips или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
There are plenty of other videos giving a description on how to do this job. Here I will simply give a few extra tips that I noticed other tutorials left out when I decided to do the job myself. Summary: There is a shaft sticking out of the differential. You have to drop the diff via the 4 mounting bolts to give enough clearance from the tailshaft. Post 1982 models had a raised notch on the front section of the tailshaft that lines up in the middle of 2 raised lines on one yoke of the rear tailshaft joint. This is the factory balancing alignment. You can get away with just using one spanner at 46mm. No need to remove any of the handbrake linkages Raise one wheel up so you can rotate the shaft and this aids in flex disc removal and tightening the collet nut bethween the front and rear shafts. Cheers.