• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Generative AI Is Changing Contact Centers Forever скачать в хорошем качестве

Generative AI Is Changing Contact Centers Forever 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Generative AI Is Changing Contact Centers Forever
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Generative AI Is Changing Contact Centers Forever в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Generative AI Is Changing Contact Centers Forever или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Generative AI Is Changing Contact Centers Forever в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Generative AI Is Changing Contact Centers Forever

As someone who has waited on hold or repeated details to multiple agents, it’s clear how broken customer experience can feel. That’s why this conversation matters. In this video, CX Today’s Charlie sits down with Stuart Dorman, Chief Innovation Officer at Sabio, to explore how generative AI is transforming the contact center and the future of CX. From Salesforce Einstein GPT to Microsoft Copilot, the discussion unpacks how major tech players are embedding generative AI into everyday workflows—and what that means for agents, supervisors, and ultimately customers. 🔴 Key takeaways: How conversational AI applications are becoming faster and easier to build Why agent assist will evolve into a true AI co-pilot experience The role of generative AI in automating call summaries and CRM notes How AI boosts productivity for developers and smaller organizations What the “second wave” of generative AI means for the future of CX 0:00 Introduction 1:00 Generative AI announcements in CX 4:40 AI use cases in the contact center 9:00 Automating summaries and dispositioning 12:00 The “second wave” of generative AI Stay ahead of the curve with more CX innovation insights. Subscribe to our channel for weekly discussions with global leaders shaping the future of customer experience. 👉 Subscribe to CX Today’s weekly newsletter: https://cxtoday.com/sign-up/ 👉 Join the CX Today community:   / 1951190  

Comments
  • AI at the Core: Zendesk’s Bold Vision for the Future of Contact Centers 3 месяца назад
    AI at the Core: Zendesk’s Bold Vision for the Future of Contact Centers
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Jacek Bartosiak | Strategy&Future | O wizycie Zeleńskiego w Polsce | Budzisz, Stefan, Świdziński 22 часа назад
    Jacek Bartosiak | Strategy&Future | O wizycie Zeleńskiego w Polsce | Budzisz, Stefan, Świdziński
    Опубликовано: 22 часа назад
  • Energy Storage, But Make It Complicated 3 дня назад
    Energy Storage, But Make It Complicated
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Gemini 3 Flash: The 1 час назад
    Gemini 3 Flash: The "Budget" Model That's DESTROYING Premium AI (And It's Free)
    Опубликовано: 1 час назад
  • Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO 4 дня назад
    Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Inside a Law Firm Forensics Team: Hinesh Shah’s Journey from Big Four to In-House Law 8 дней назад
    Inside a Law Firm Forensics Team: Hinesh Shah’s Journey from Big Four to In-House Law
    Опубликовано: 8 дней назад
  • UJET Acquires Spiral: Rewriting the CX AI Rulebook 3 недели назад
    UJET Acquires Spiral: Rewriting the CX AI Rulebook
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Будущее клиентской поддержки становится наглядным и реальным. 3 дня назад
    Будущее клиентской поддержки становится наглядным и реальным.
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет 2 дня назад
    Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет
    Опубликовано: 2 дня назад
  • BIG CX News -The Latest on Verint's CCaaS Move & the Genesys Experience Index 2 года назад
    BIG CX News -The Latest on Verint's CCaaS Move & the Genesys Experience Index
    Опубликовано: 2 года назад
  • Microchip Breakthrough: We're Beyond Silicon 4 дня назад
    Microchip Breakthrough: We're Beyond Silicon
    Опубликовано: 4 дня назад
  • ПАДАЕМ ДАЛЬШЕ! Снижение ключевой ставки НЕ СПАСЕТ недвижимость в 2026 году / Семейная ипотека Трансляция закончилась 5 дней назад
    ПАДАЕМ ДАЛЬШЕ! Снижение ключевой ставки НЕ СПАСЕТ недвижимость в 2026 году / Семейная ипотека
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 дней назад
  • Polexit w tle: „Nas nie stać na to, żeby być w Unii Europejskiej” 1 день назад
    Polexit w tle: „Nas nie stać na to, żeby być w Unii Europejskiej”
    Опубликовано: 1 день назад
  • A Microsoft Teams Contact Center: How Can I Enhance My Voice and IM Channels? - CX Today News 2 года назад
    A Microsoft Teams Contact Center: How Can I Enhance My Voice and IM Channels? - CX Today News
    Опубликовано: 2 года назад
  • Creator of AI WARNS: “You Won't Believe The Truth 7 дней назад
    Creator of AI WARNS: “You Won't Believe The Truth"
    Опубликовано: 7 дней назад
  • The Surprising Truth About the Poverty Line 6 часов назад
    The Surprising Truth About the Poverty Line
    Опубликовано: 6 часов назад
  • Genesys Webinar: The State of Customer Experience - Key Insights for CX Leaders 11 дней назад
    Genesys Webinar: The State of Customer Experience - Key Insights for CX Leaders
    Опубликовано: 11 дней назад
  • The Platform Advantage: How Sprinklr Is Redefining CCaaS for the Next Era of CX 1 месяц назад
    The Platform Advantage: How Sprinklr Is Redefining CCaaS for the Next Era of CX
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • AI to oszustwo? „Ludzki mózg nie jest maszyną” | Thomas Sudhof (Nobel) 9 часов назад
    AI to oszustwo? „Ludzki mózg nie jest maszyną” | Thomas Sudhof (Nobel)
    Опубликовано: 9 часов назад
  • Dlaczego Zniknęły? - KUROPATWY - Polne Kuraki 6 часов назад
    Dlaczego Zniknęły? - KUROPATWY - Polne Kuraki
    Опубликовано: 6 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5