• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Is It Fixed? - Detailed Flight Test Long Cut W/ Air to Air - Bowerspony Test Flight 014 скачать в хорошем качестве

Is It Fixed? - Detailed Flight Test Long Cut W/ Air to Air - Bowerspony Test Flight 014 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Is It Fixed? - Detailed Flight Test Long Cut W/ Air to Air - Bowerspony Test Flight 014
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Is It Fixed? - Detailed Flight Test Long Cut W/ Air to Air - Bowerspony Test Flight 014 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Is It Fixed? - Detailed Flight Test Long Cut W/ Air to Air - Bowerspony Test Flight 014 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Is It Fixed? - Detailed Flight Test Long Cut W/ Air to Air - Bowerspony Test Flight 014 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Is It Fixed? - Detailed Flight Test Long Cut W/ Air to Air - Bowerspony Test Flight 014

A great day in Visalia! Flight fourteen was a repeat of flight thirteen which was cut short due to a propeller problem (   • Emergency Landing, Loss of Propeller Contr...  ). This flight went well with no leaks before landing. All the great work meant this was the first time we were able to get air-to-air of the #bowerspony, something Rod and Bo had wanted since the beginning. Excited to feel like we’ve got the problem surrounded, now to figure out why the engine oil leaked after landing. Airplanes are cool! This flight was dedicated to Bo and Abby. Time Stamps: 00:00 Teaser 00:27 Pushout/Preflight 01:10 Introduction 01:48 Startup/Taxi/Runup 03:24 MX Brief 1 03:58 Takeoff 05:19 MX Brief 2 06:21 Belly Check 06:53 MX Brief 3 08:20 Cruise 09:32 MX Brief Wrap Up 09:58 Air-to-air 11:22 Briefing 13:32 Landing 15:33 Postflight 16:45 Push-in 17:25 Next Steps 17:49 Decowl 18:32 Thank you to Bo and Abby Patreon: www.patreon.com/ElliotSeguin Tshirts and More preferredaltitude.com/collections/wasabi-air-racing Instagram: www.instagram.com/edseguin/ Facebook: www.facebook.com/WasabiAirRacing/notifications/ Website: www.wasabiaero.com #bowerspony #flight #aviation #avgeek #pilot #airplanesarecool #stewartmustang #taildragger #V8power #hotrod #horsepower #wasabiflighttest #justingillen #elliotseguin #engine #p51mustang #experimentalaircraft Previous Bowers Pony Videos: First Flight    • Bower's Pony 10.1.17   Bowers Pony Engine Description https://www.youtube.com/watch?v=4BtlE... Drag Charts (simulated emergency landings)    • Drag Charts Flt 007 Bowerspony   Flt 014 Flight Summary Engine Start: 11:06 Engine Shutdown: 12:03 Flt Time: 1.0 HRS Landings: 1 Fuel Used: UNK (totalizer failed) Total Time After Flight: 13.5 Hrs Start CG: 89.20 Data The engine performed well for the flight. No signs of leaks before landing. Uplocks appeared to hold the gear up. The “slop” in the control stick had not been a problem previously but during the formation portion of this flight, it was a concern. Power Settings Take Off 42" 4200 Climb 30" 3500 Cruise 25" 3000 Speeds VL - 130 MIAS VF - 150 MIAS VAPP - 100 MIAS Maintenance Before Flight Engine Cleaned Engine Inspected Squawks: FF not working Analog Tach Intermittent Control stick lose in its mount Inner gear doors didn’t close on final gear extension Engine oil on belly after shutdown Next flight: Continued leak work and engine break-in. Once the engine is confirmed stable again we need to work on extending the CG range.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5