У нас вы можете посмотреть бесплатно Vector Reflection Tutorial | Learn Game Math to Build a Brick Smasher Game in Unity или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of the Game Math series, we dive into vector reflection, exploring both the theory behind it and practical examples. We’ll walk through some math problems and apply this knowledge in Unity by creating a brick smasher game. As the ball collides with surfaces like walls or bricks, we'll calculate its reflection vector to set its new direction. This topic builds on earlier concepts like dot products and vector projections, so if you're unfamiliar with those, be sure to check out the previous episodes for a solid foundation. ❤️ Subscribe to My Channel: / @tareqgamedev Previous Game Math Tutorials: ➡️Dot Product: • Game Math Series: Dot Product | Learn Game... ➡️Vector Projection: • Game Math Series: Vector Projection | Lear... --------------------------------------------------------------------------------------------- Time Stamps: 0:00 Intro 0:33 What's Vector Reflection? 2:05 Vector Reflection Proof 5:04 Vector Reflection Problem 8:16 Brick Smasher Game in Unity #unity3d #maths #gamedev