У нас вы можете посмотреть бесплатно Harnessing Light with URP and the GPU Lightmapper | Unite Now 2020 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, you'll gain an understanding of how lights and shadows work in the Universal Render Pipeline, as well as how to set up a scenario with a mix of real-time shadows, Light Probes, and baked GI. Speaker: Ciro Continisio Ask your questions here: https://on.unity.com/2UmP9TE Did you find this video useful? Room for improvement? Let us know: https://on.unity.com/2Ydm26z Check out the Unite Now page to be among the first to watch upcoming sessions: https://on.unity.com/30hMK0x 00:00 - Intro and agenda 01:33 - Universal Render Pipeline 02:42 - Realtime lighting strategy 04:40 - Shadow quality, cascades 13:36 - Baked lighting strategy 18:54 - Explanation of lightmapping 22:44 - Filtering and Charts 28:46 - UVs 35:50 - Iterating on the right settings 37:56 - Mixed lighting 43:02 - Light Probes 51:44 - Reflection Probes 56:25 - Wrap-up