• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

We Break Down the Best Cummins Years to Own скачать в хорошем качестве

We Break Down the Best Cummins Years to Own 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
We Break Down the Best Cummins Years to Own
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: We Break Down the Best Cummins Years to Own в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно We Break Down the Best Cummins Years to Own или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон We Break Down the Best Cummins Years to Own в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



We Break Down the Best Cummins Years to Own

Sitting in the dentist’s chair turned into a full blown debate about the best diesel trucks you can actually buy right now without spending a hundred grand and which generation of Dodge Cummins is still king of the road. In this episode of the Power Driven Podcast, the crew sits down to talk through the best used diesel trucks for real world owners. They focus on Dodge because that’s where their experience runs deepest, covering everything from the old school 12 valve and VP44 setups to the newer common rail Cummins engines. The guys also touch on Fords and Duramax trucks, but most of the conversation centers on what makes each generation of Dodge unique, how they perform on the dyno, how they tow, and what to watch out for if you’re looking to buy one. The conversation starts when one of the hosts is asked by his dentist which truck he should buy for a daily driver and weekend warrior. That simple question turns into a deep dive through the generations, starting with the first generation classics and moving through the second and third generations that shaped modern diesel performance. The crew explains why the 1998 half year trucks are so special, how the shift from mechanical to electronic injection changed the game, and why the 98 12 valve with quad cab doors is still one of the most sought after Cummins trucks ever built. They also break down what makes the second generation platform so popular among diesel enthusiasts while pointing out the little quirks like vacuum boost brakes, steering slop, and aging wiring that every owner eventually learns to deal with. As the talk moves into the third and fourth generation years, the team digs into the big improvements that came with common rail Cummins engines and stronger automatic transmissions. They explain how the 48RE and later 68RFE transmissions changed towing for good, making it easier to handle heavy loads without beating up the drivetrain. There is also a real world discussion about emissions systems, from the rough years when DPF filters caused endless frustration to the more refined setups found on 2013 and newer trucks. The crew doesn’t sugarcoat anything, they call out what works, what fails, and why 6.7 Cummins engines with proper tuning and maintenance have become a favorite for serious towing setups and daily driving reliability. Throughout the episode, the guys talk about dyno testing, towing with built second gens, and the importance of building your truck for your purpose. Whether you are chasing horsepower numbers, towing your camper across the country, or just wanting a reliable Cummins to drive every day, this discussion covers it all. They also touch on the modern 2019 and newer trucks, explaining the problems with roller lifters and the lighter CGI block and why some owners are already converting back to old school solid lifters to keep their engines alive. This Power Driven Podcast episode is packed with hands on knowledge, no nonsense advice, and plenty of stories from the shop and the track. If you are into diesel performance, turbo upgrades, dyno testing, drag racing, and real world Cummins truck builds, this one is for you. Subscribe to the Power Driven Podcast on YouTube and Spotify, drop a comment about your favorite generation, and follow Power Driven Diesel for more truck builds, tuning discussions, and honest diesel talk from guys who live and breathe this stuff every day. Power Driven Diesel is a specialty performance shop engaged in the engineering and development of high-performance turbo diesel technologies. Contact Us: 435-962-9555 [email protected] https://powerdriven.com   / powerdrivendiesel     / powerdrivendiesel  

Comments
  • My First Diesel Truck & Why We Love Performance 1 месяц назад
    My First Diesel Truck & Why We Love Performance
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Оживили  редкий МАЗ 509  из СССР / Брать или не брать? 10 часов назад
    Оживили редкий МАЗ 509 из СССР / Брать или не брать?
    Опубликовано: 10 часов назад
  • Double the Horsepower 3rd Gen Common Rail Cummins 5 лет назад
    Double the Horsepower 3rd Gen Common Rail Cummins
    Опубликовано: 5 лет назад
  • АННУЛИРУЮТ ИНОМАРКИ: новый утильсбор, отзыв ПТС, Ладу запретили продавать, лишение за разворот 14 часов назад
    АННУЛИРУЮТ ИНОМАРКИ: новый утильсбор, отзыв ПТС, Ладу запретили продавать, лишение за разворот
    Опубликовано: 14 часов назад
  • Cummins/Powerstroke/Duramax REAL Differences Broken Down By An Engineer 4 недели назад
    Cummins/Powerstroke/Duramax REAL Differences Broken Down By An Engineer
    Опубликовано: 4 недели назад
  • США и Канада объединяются вокруг дилеммы холодного запуска двигателя RAM 6.7L. 1 день назад
    США и Канада объединяются вокруг дилеммы холодного запуска двигателя RAM 6.7L.
    Опубликовано: 1 день назад
  • Почему я езжу на исландском Ford F350 1 день назад
    Почему я езжу на исландском Ford F350
    Опубликовано: 1 день назад
  • ДАЛЬНЯЯ БАЗА. ЗАМОРОЗКИ. ПЕРЕПРАВЫ БОЛЬШЕ-НЕТ! ЖИВУ В ПАЛАТКЕ. ОЧЕНЬ ОПАСНЫЙ ЛЁД! 5 ДНЕЙ В ТАЙГЕ. 9 часов назад
    ДАЛЬНЯЯ БАЗА. ЗАМОРОЗКИ. ПЕРЕПРАВЫ БОЛЬШЕ-НЕТ! ЖИВУ В ПАЛАТКЕ. ОЧЕНЬ ОПАСНЫЙ ЛЁД! 5 ДНЕЙ В ТАЙГЕ.
    Опубликовано: 9 часов назад
  • Dodge Ram 4th generation / Buyers Guide / Сar Specialist 3 недели назад
    Dodge Ram 4th generation / Buyers Guide / Сar Specialist
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Угроза Зеленского начинает реализовываться. Руслан Левиев 9 часов назад
    Угроза Зеленского начинает реализовываться. Руслан Левиев
    Опубликовано: 9 часов назад
  • The Full Untold History Of Cummins, Dodge, And The 1st Gen Ram! 1 год назад
    The Full Untold History Of Cummins, Dodge, And The 1st Gen Ram!
    Опубликовано: 1 год назад
  • 5.9 против 6.7 Cummins 3-го поколения | Что лучше и почему 2 года назад
    5.9 против 6.7 Cummins 3-го поколения | Что лучше и почему
    Опубликовано: 2 года назад
  • Did I Waste $5000 on Engine Parts? More HP & MPGs? 2 года назад
    Did I Waste $5000 on Engine Parts? More HP & MPGs?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Коррупционный скандал в Украине | Окружение Зеленского и энергетика (English subtitles) @Max_Katz 5 часов назад
    Коррупционный скандал в Украине | Окружение Зеленского и энергетика (English subtitles) @Max_Katz
    Опубликовано: 5 часов назад
  • Конструкция поршня дизельного двигателя Duramax, Cummins и Power Stroke 1 год назад
    Конструкция поршня дизельного двигателя Duramax, Cummins и Power Stroke
    Опубликовано: 1 год назад
  • Брошенный Зил 4975 Ожил и работает. Запускаем мотор CASE 6TA-830 из-под забора. 9 часов назад
    Брошенный Зил 4975 Ожил и работает. Запускаем мотор CASE 6TA-830 из-под забора.
    Опубликовано: 9 часов назад
  • Левиев: Гуляйполе | Набор людей в ВСУ и ВС РФ | Дипфейки (English Subtitles) 10 часов назад
    Левиев: Гуляйполе | Набор людей в ВСУ и ВС РФ | Дипфейки (English Subtitles)
    Опубликовано: 10 часов назад
  • Готовлю свой старый грузовик Ford к замёрзшему шоссе на Аляске | Домой на Аляске 2 дня назад
    Готовлю свой старый грузовик Ford к замёрзшему шоссе на Аляске | Домой на Аляске
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Мой 12 000-фунтовый грузовик зарылся в грязь... О чем вы думали?! 1 месяц назад
    Мой 12 000-фунтовый грузовик зарылся в грязь... О чем вы думали?!
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • RAM 2500 НОВЫЙ 6,7-литровый дизельный двигатель Cummins — насколько он хорош? *Отзыв механика диз... 3 дня назад
    RAM 2500 НОВЫЙ 6,7-литровый дизельный двигатель Cummins — насколько он хорош? *Отзыв механика диз...
    Опубликовано: 3 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5