У нас вы можете посмотреть бесплатно When Optimisations Work, But for the Wrong Reasons или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Level of detail and imposters are effective optimizations that work for reasons you may not fully understand. Let's explore why, from a hardware perspective, these work. Gamedev Courses: https://simondev.teachable.com/ Support me on Patreon: / simondevyt Follow me on: Instagram: / beer_and_code Twitter: / iced_coffee_dev In this video, we explore the underlying reasons why optimizations like level of detail work. This involves understanding at a deep level, what the GPU expects in terms of data, what the hardware is optimized for, and how the pipeline and physical hardware units are setup. References: https://developer.nvidia.com/content/... https://gpuopen.com/wp-content/upload... https://www.amd.com/system/files/docu... https://shaderbits.com/blog/octahedra... https://www.humus.name/index.php?page... https://www.g-truc.net/post-0662.html https://developer.nvidia.com/gpugems/... https://developer.arm.com/documentati... • Marvel's Spider-Man 2 - Gameplay Reve... • God Of War Ragnarök - PlayStation Sho... • Light No Fire Announcement Trailer • Grand Theft Auto VI Trailer 1 • The Future of Gaming: StarEngine (4K) • What is virtualized micropolygon geom...