• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

1966 SPECIAL REPORT: "GHETTO SCHOOLS" скачать в хорошем качестве

1966 SPECIAL REPORT: "GHETTO SCHOOLS" 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
1966 SPECIAL REPORT:
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 1966 SPECIAL REPORT: "GHETTO SCHOOLS" в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 1966 SPECIAL REPORT: "GHETTO SCHOOLS" или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 1966 SPECIAL REPORT: "GHETTO SCHOOLS" в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



1966 SPECIAL REPORT: "GHETTO SCHOOLS"

In September 1966, a major metropolitan university took on a major problem in secondary education - the ghetto school. Backed by a Ford Foundation grant, New York University's Clinic for Learning focused its attention and talents on Junior High School 57 in the Bedford-Stuyvesant section of Brooklyn. At the same time, producer Harold Mayer and his crew arrived for a documentary study of the ghetto school. Original impressions were far from encouraging. The NET film begins with some of these impressions. During a special meeting, members of the NYU project describe the reigning mood of each classroom - bedlam, disinterest, no reading skills. How can you make them hear? Asks Jack Robertson, project director. The camera moves abruptly to a series of classrooms, where children play tic-tac-toe, drum on their desks, shout at each other, shove, fall off chairs, dance, or sit on a radiator in an attitude of withdrawal. Nowhere is there a sense of attention. As one teacher laments: "These kids just don't believe in words." Confronted with this chaos, the NYU group and individual teachers try various approaches to "reach" the children.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5