• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How To Integrate Transformational Tech Opportunities With Traditional Customer Support | Episode 45 скачать в хорошем качестве

How To Integrate Transformational Tech Opportunities With Traditional Customer Support | Episode 45 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How To Integrate Transformational Tech Opportunities With Traditional Customer Support | Episode 45
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How To Integrate Transformational Tech Opportunities With Traditional Customer Support | Episode 45 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How To Integrate Transformational Tech Opportunities With Traditional Customer Support | Episode 45 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How To Integrate Transformational Tech Opportunities With Traditional Customer Support | Episode 45 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How To Integrate Transformational Tech Opportunities With Traditional Customer Support | Episode 45

In this 24:30 video, Luke Squires, Customer Experience Director at Sykes Holiday Cottages, discusses how businesses can integrate transformational technologies, such as AI, into their traditional customer support operations. He discusses the evolution of customer service, the exciting potential of AI, and how it’s becoming more accessible to companies. Luke emphasizes that while AI comes with challenges, it also opens up many new opportunities for improving customer experiences. 00:01 Luke Squires introduces his background and experience in customer experience. 02:23 AI is no longer a new concept and is now proven. 04:13 Consumers' expectations evolve rapidly, blending digital and human interaction. 06:04 Contact centers impact revenue and growth through consumer insights. 08:24 The importance of giving agents a voice to drive revenue. 09:00 Gen Z wants speed and resolution in their customer interactions. 11:10 AI and automation help balance human interactions and tech efficiency. 13:30 AI enhances agent productivity and improves customer service delivery. 15:37 Generation Z's career expectations challenge traditional workplace norms. 23:47 The key takeaway: proactive planning for evolving consumer behaviors. “Technology is the best it’s ever been. It’s constantly evolving and becoming more accessible for companies. While it still comes with a significant cost, tools like AI are no longer a new concept. They’re now something businesses can adopt and start running with.” – Luke Squires For more information, contact us at https://wow24-7.io/contact-us

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5