• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Uctkam 2,5cc d Mk I 1975 скачать в хорошем качестве

Uctkam 2,5cc d Mk I 1975 13 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Uctkam 2,5cc d Mk I 1975
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Uctkam 2,5cc d Mk I 1975 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Uctkam 2,5cc d Mk I 1975 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Uctkam 2,5cc d Mk I 1975 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Uctkam 2,5cc d Mk I 1975

Again a warm welcome for this one.The Uctkam engines ware made in the Minsk technical military factory for the.."DOSAAF" Central sport club.The Russians,special Ukraine,made a lot nice engines in the past.(MK-17,Marz,Rhytm..??.) But the final quality control was not always as best in the past as it shoud be.Today there are the top engines of the world. How ever,if you stick to some golden rules about older russian engines,and you are a bit handy too,you can get you a nice runer....for a good deal.The KMD and MK-17 have proofed,that they are not bad at al.But either you love the russian engines or hate them....Wel,I like to give it always a second chance! The engine from 1975 showing in the clip is the mk1,output: 0,25 kw at 15,500rpm In 1976 came the Uctkam KR 2,5 (see my other clip) ....wel thats a engine!!! -The engine I own is a diesel version,what was not sell officialy.It was converted by this diesel head.It look very nice and profecional done.Even the collor of the head matchto the lovely spinner and ventury .I asume,somebody from the factory made this heads.But I have no sure answer,where this dieselheads are made.This diesel engine is not a individual engine.I saw the diesel moore then one time.The Uctkam KR glow deliver a impressive 0,7kw at 30,000rpm with resopipe! In 1979 were there also the Uctkam 3,2cc (DRU) diesel similar to this model,too as a compression ignition engine.It looks very similar to the Mk1.Again the diference is the rearcover,with 4 screws boltet to the crankcase.Output:0,26kw at16.000rpm In 1983 came the Uctkam 2,5 D 2. It was a pure competition engine with updraft rear induction,like the Nelson and used mostly only in F-2 C by russian competition teams. Output: 0,37kw at 20.000 rpm!! This engine is hard to find,as it was only given to a smal circel of the comp.teams of the former USSR. In 1984 came the Uctkam 2,5 D- 3 on the market.It looks similar too the Uctkam 1,but have the rearcover secured by 4 srews instead a srewed round type on the early model.. The type 3 have a output of: 0,295kw at 18500 rpm. In 1981 appear on the market the shortstroke 1,5 Uctkam.Those are a bit heavy squere engines with a steel black front shaft housing,design mostly for modelcars.Never less the heavy weight,they perform moore than outstanding.Made in glow and diesel versions. Output of tuned glow version with the org.resopipe:0,4kw at 28,000+ rpm!!? If I get my books right ........Back to the rebuild story.. I get this old (ab)used engine in a not so good condition.It was acually compleet,but I am not sure,if he was a runner.If he was a runner,it shoud be a pain to start him. It was bad,as the timing was to much away and the compression down to less than50% with the leaking of the carter also make it not easyer at al.And I dont even speak about smal things like a bad working spraybar or needel or other minor things. But I was surpriced,how nice the cilinder ports look.I speak about the windows in it. It could be a Supertigre G15 RV....wel maeby the send a spy to Italy?? But al in al,I think,when I saw the internal parts,that the engine shoud be perform wel,if oh if only,.... everything work,as it shoud work.The manual writes down 15000-16000 rpm depend on propsize and output of 0,34 kw (thanks for that info Pavel!) At the first start I got also a bit troubel to get him fire up. But the piston was a bit tight, not free up yet,I must find the right settings,and I also drill out the orginal venturi from 3,80 to 4,50 mm.I drill those microscopic smal holes in the ventury ring bigger,where the fuel mix with air.As I got now less vacum,I must compensate that too.The new cone I make help to generate a higher vacum.The engine starts and runs fine right away. Just cant wait,for the 'big run" with a smaler prop.That shoud be very interresting! The engine is not compleet free up,and run now 10,000 rpm.But the Uctkam need a smaler prop to use al his potential,as its not a longstroke engine.Boore is 15mm/stroke 14mm.Maeby even a 7x6 prop can be a good one! (only after run in very wel) I am very happy,I buy the engine from Pavel.Thanks!! And also this rebuild go so perfect,easyer than the smal Jon 0,30 diesel 2 weeks ago. When I had the Uctkam conrod in my hand,I think...JEZUS what a huge conrod!! It looks,like its right away from the Titanics engine,so big!!....... But ofcourse,.... its a upside world.......the Jon was just Sooooooo smal! :-) Thanks for your time and interrest.I dont show al the neccesery steps what I do,but only some big fragments here,its a long story anyway..... Moore stuff soon here,..... on my channel! ** Thanks for ratings and coments**

Comments
  • PAW 49 TBR RC 10 лет назад
    PAW 49 TBR RC
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Влад Листьев — человек, изменивший телевидение (English subtitles) @Максим Кац 8 часов назад
    Влад Листьев — человек, изменивший телевидение (English subtitles) @Максим Кац
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Ремонт микродвигателя 4 года назад
    Ремонт микродвигателя "Ритм" номер 2
    Опубликовано: 4 года назад
  • Taipan Tyro — реставрация двигателя 50-летней модели 3 года назад
    Taipan Tyro — реставрация двигателя 50-летней модели
    Опубликовано: 3 года назад
  • Мне плевать. Я — Калигула 15 часов назад
    Мне плевать. Я — Калигула
    Опубликовано: 15 часов назад
  • Jaskoka II 2.5ccm, 1961.. A full new  rebuild story for Adrian. 6 лет назад
    Jaskoka II 2.5ccm, 1961.. A full new rebuild story for Adrian.
    Опубликовано: 6 лет назад
  • “Full Truck Flip Accident — Cabin Completely Crushed Under Heavy Cement Bags!” 1 день назад
    “Full Truck Flip Accident — Cabin Completely Crushed Under Heavy Cement Bags!”
    Опубликовано: 1 день назад
  • Мирный План Или Всё-Таки Минск-3🕊️❓Темпы Наступления Увеличились Кратно📈Военные Сводки 21.11.2025 4 часа назад
    Мирный План Или Всё-Таки Минск-3🕊️❓Темпы Наступления Увеличились Кратно📈Военные Сводки 21.11.2025
    Опубликовано: 4 часа назад
  • О самодельных ДВС для авиамоделей 9 лет назад
    О самодельных ДВС для авиамоделей
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Zeiss Jena Pionier 1 ..another rebuild story! 1 год назад
    Zeiss Jena Pionier 1 ..another rebuild story!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Эксперименты КМД Наркевич и ДР. 12 лет назад
    Эксперименты КМД Наркевич и ДР.
    Опубликовано: 12 лет назад
  • На чём НА САМОМ ДЕЛЕ ездил Андрей Миронов? 5 дней назад
    На чём НА САМОМ ДЕЛЕ ездил Андрей Миронов?
    Опубликовано: 5 дней назад
  • F2D.Про ЦСТКАМ 2.5к и АТАКУ. 2 года назад
    F2D.Про ЦСТКАМ 2.5к и АТАКУ.
    Опубликовано: 2 года назад
  • Anvil Resurrection – Impossible Breakage Fully Repaired by Skilled Mechanic 2 дня назад
    Anvil Resurrection – Impossible Breakage Fully Repaired by Skilled Mechanic
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Валерий Ширяев о скором (?!) конце войны 1 день назад
    Валерий Ширяев о скором (?!) конце войны
    Опубликовано: 1 день назад
  • ИНВАЛИД ЖИВЕТ В МАРШРУТКЕ! ПАЗ 3010 City с душой Volkswagen T5! 9 часов назад
    ИНВАЛИД ЖИВЕТ В МАРШРУТКЕ! ПАЗ 3010 City с душой Volkswagen T5!
    Опубликовано: 9 часов назад
  • Микро двигатель 0.27 куб см 8 лет назад
    Микро двигатель 0.27 куб см
    Опубликовано: 8 лет назад
  • СОВЕТСКИЙ ЛЁТЧИК 3 ГОДА ЖИЛ С ЧУКЧАМИ | Невероятная история | СССР 2 дня назад
    СОВЕТСКИЙ ЛЁТЧИК 3 ГОДА ЖИЛ С ЧУКЧАМИ | Невероятная история | СССР
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Sabre 1,5cc diesel 1955 rebuild project 13 лет назад
    Sabre 1,5cc diesel 1955 rebuild project
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Ставлю Турбину на Старый Советский Мотороллер Тула 3 месяца назад
    Ставлю Турбину на Старый Советский Мотороллер Тула
    Опубликовано: 3 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5