У нас вы можете посмотреть бесплатно The Power of a Front Desk Upselling Champion | (ft. Elga Castro, Minor Hotels) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
While tools and training lay the foundation for front desk upselling success, a passionate internal upselling champion is what truly drives ancillary revenue. In this episode, Elga Castro, Senior Director of Revenue Management for Southern Europe and the US at Minor Hotels, joins Pablo Torres, Hospitality Consultant and Front Desk Upselling Coach at Oaky, to explore how identifying and empowering the right staff at the hotel can make or break your upselling strategy. Together they discover: What makes a great front desk upselling champion How to motivate front desk staff with incentive programs and recognition How to set effective upselling goals and KPIs Why upselling starts before the guest even arrives How to align revenue growth with service excellence. Follow us on social media: https://open.spotify.com/show/1MwAWFa... / oakynews / oaky / oakynews / oakynews